انتقاد مشاور لاریجانی از عجله مجلس برای تصویب مصوبه جنجالی

به گزارش رکنا، نماینده ادوار مجلس در ادامه سخنانش گفت: متاسفانه دوستان ما در مجلس شورای اسامی برای تصویب این موضوع عجله و آنچه خودشان صحیح می‌دانستند را تبدیل به قانون کردند. در حالی که با مشورت و همفکری بیشتر با همه ارکان نظام حتما طرحی به تصویب می‌رسید که در راستای اهداف کشور قرار گیرد و کارایی به مراتب بیشتری داشته باشد.

او همچنین تصریح کرد: به هر حال در شرایط فعلی تنها چاره دولت اجرایی کردن قانونی است که آشکارا ضعف‌هایی دارد و این ضعف‌ها می‌تواند در برنامه‌های هسته‌ای ایجاد مانع کند. این در حالی است که اگر نمایندگان مجلس‌ تدبیر بیشتری به خرج می‌‌دادند و نقطه‌نظرات کل دستگاه‌های مرتبط را در این قانون لحاظ می‌کردند، قطع به یقین می‌شد دستاورد بیشتری را برای کشور حاصل کرد. به هر حال کار از کار گذشته و دولت باید همه تلاش‌ خود را به کار گیرد تا شرایط را به نفع نظام و کشور و البته برای آرامش مردم به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

وی توضیح داد: این قانون و همچنین اختلاف‌هایی که پیرامون آن به وجود آمده، فرصت سوءاستفاده را برای طرف‌های دیگر مذاکره به وجود می‌آورد و آنها می‌توانند به قول معروف از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. آن هم در شرایطی که ما در مساله هسته‌ای از دنیا طلبکاریم و دست بالا را داریم. منصور حقیقت‌پور در پایان گفت‌:‌ عجله مجلس برای تصویب قانونی درباره مساله هسته‌ای بی‌تدبیری محض بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 638946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟