ترامپ: انتخابات ۲۰۲۰ ننگی برای آمریکا است

به گزارش رکنا و به نقل از شبکه ای بی سی نیوز، ترامپ در سخنانی در کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد نتیجه انتخابات را تغییر دهد دوباره ادعاهای بی اساس خود را تکرار کرد و گفت: این یک انتخابات تقلبی بود، این ننگی برای کشور ما است، (این انتخابات) مانند یک کشور جهان سوم است.

وی همچنین در مورد پیگری روند دادخواست‌های حقوقی خود برای تغییر نتایج انتخابات افزود: ما می فهمیم که می توانیم در این مورد چه کاری انجام دهیم. طی چند روز آینده شاهد اتفاقات بزرگی خواهید بود.

ادعاهای ترامپ بر انجام تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا در حالی تکرار می‌شود که ایالت جمهوریخواه در جورجیا پس از سومین بار شمارش آرا دوباره اعلام کرد که ترامپ در این ایالت شکست خورده است.

"برد رافنسپرگر" معاون فرماندار جورجیا که از حزب جمهوری خواه نیز است در کنفرانس خبری گفت: ما سه بار آرای قانونی را مورد شمارش قرار داده ایم و نتایج بدون تغییر باقی مانده است.

به دنبال ادعاهای کمپین ترامپ مبنی بر تقلب در آرای انتخاباتی جورجیا تا کنون سه بار آرا در این ایالت به صورت دستی و ماشینی شمارش شده اما در هر سه بار نتیجه یکسان بوده و تاییدی بر شکست ترامپ در برابر بایدن بوده است.

بایدن نخستین نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا است که توانسته است از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون در جورجیا پیروز شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 637402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟