پیام تسلیت سردار جلالی به  درگذشت دکتر علی اصغر زارعی

به گزارش رکنا، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ

خبر درگذشت دوست و همکار گرامی سردار دکتر علی اصغر زارعی جانشین سابق سازمان پدافند غیرعامل کشور که مدتی در بستر بیماری بود موجب حزن و سوگی وصف ناپذیر برای اینجانب و همه کارکنان سازمان پدافند غیرعامل کشور و علاقه‌مندان به آن سردار عزیز گشت.

مردی که هم برادر شهید و هم خود از تبار سرداران بزرگ و مخلص ایران اسلامی همچون همت، باکری، خرازی، سلیمانی و فخری‌زاده بود که به دور از هیاهوها، صرفا یک هدف مهم را پیگیری می‌کرد و آن خدمت خالصانه به ملت در سایه تدابیر ولی امرش امام خامنه‌ای عزیز بود.

در سلوک این جانباز سرافراز، اخلاص، ایثارگری، پرکاری و مجاهدت بی‌وقفه، حق‌طلبی و ولایت‌مداری موج می‌زد و تا آخرین روزهای حیات بابرکتش همچون سایر همرزمان و هم‌قطاران شهیدش یک بسیجی خاکی و افتاده باقی ماند.

در سال‌های خدمتش در سازمان پدافند غیرعامل کشور، دفتر ساده و محقر اما پر از خلوص، صفا و صمیمیتش همواره حلال مشکلات و چالش‌های بزرگ بود. در این چند سال، سردار زارعی یاوری دلسوز برای اینجانب و همه مسئولان و کارکنان سازمان پدافند غیرعامل بود.

فراموش نمی‌کنم هنگامی که خدمت حضرت آقا رسیدیم و ایشان را برای مسئولیت جانشینی سازمان معارفه کردیم رهبر معظم انقلاب به ایشان فرمود: «آقای زارعی خوب کاری کردید آمدید سازمان پدافند غیرعامل، اینجا محل خدمت است.»

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، فقدان این نیروی انقلابی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای عزیز، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، خانواده محترم‌ ایشان و همه علاقه‌مندان این نیروی انقلابی و خدوم تسلیت عرض می‌کنم و شهادت ‌می‌دهم این سردار بزرگ هیچگاه از نیت خالصانه خود برای خدمت به نظام مقدس اسلامی و پیروی از اوامر ولایت دست نکشید و تا آخرین ثانیه، عمرش را صرف پیشرفت، ثبات و امنیت این کشور نمود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟