برنامه‌های علمی- پژوهشی شهید «فخری‌زاده» را با قدرت پیگیری می‌کنیم

به گزارش رکنا ، دکتر هادی بیگی‌نژاد افزود: وظیفه ما جلو بردن و به نتیجه رساندن برنامه های این دانشمند ارزشمند است به طوریکه در کمیسیون انرژی مجلس که سازمان انرژی هسته ای نیز جزئی از آن است، اهداف متعالی این شهید را ادامه می دهیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی علمی پژوهشی و تربیت دانشمندان هسته ای تأکید کرد و یادآور شد: تولید علم و پرورش دانشمندان سبب ناامیدی و و ناکام ماندن دشمنان می شود.

بیگی نژاد با بیان اینکه ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران چندین برنامه هدفگذاری شده داریم، توضیح داد: پیشرفت علمی و اینکه در سال ۱۴۰۴ در سطح منطقه از نظر علمی رتبه نخست را داشته باشیم، جزء اهداف ماست. مستقل بودن و مؤثر بودن در سطح دنیا، زیر بار زور نرفتن و ... از جمله اهدافی است که در افق آینده ایران ترسیم شده است و هر کدام از اینها مؤلفه هایی دارند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان سبب شده تا آمریکایی ها و صهیونیست به خشم بیایند و مستأصل شوند، افزود: یکی از مؤلفه های قدرت، قدرت علمی، قدرت نظامی، قدرت بازدارندگی و قدرت پیشرفت در حوزه انرژی هسته ای است.

وی با بیان اینکه طی دهه های اخیر دشمنان نظام و انقلاب به انحای مختلف تلاش کردند ما را از پیشرفت در این زمینه ها باز دارند، گفت: دانشمندان ما زمینه ساز قدرت علمی و هسته ای بودند، سردار شهید سلیمانی نمونه بارز قدرت نظامی و بازدارندگی ما در منطقه بود، به همین علت دست به ترور ایشان زدند تا قدرت های ما در دنیا از بین ببرند.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان این اقدامات ناجوانمردانه و غیرانسانی را از سال ها پیش آغاز کرده اند تا مؤلفه های قدرت ما را تضعیف کنند، مطرح کرد: ترور سعید کاظمی آشتیانی که در حوزه سلول های بنیادی فعالیت داشت و ترور شهید تهرانی مقدم که پدر موشکی ایران بود، نمونه های بارز اعمال ددمنشانه دشمنان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 634883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟