آژانس موضع خود را درقبال ترور فخری‌زاده اعلام کند

به گزارش رکنا ، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین به اظهارات مدیرکل آژانس که گفته بود هیچکس از جمله ایران از کاهش یا محدودیت بازرسی ها برنده نمی شود، واکنش نشان داد. غریب آبادی: آژانس موضع شفاف خود را در قبال ترور فخری زاده اعلام کند

کاظم غریب آبادی در همین رابطه گفت از آژانس در وهله اول انتظار می رود به طور شفاف موضع خود را در ارتباط با اقدام تروریستی اعلام و قویا این عمل را محکوم کند.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه داد آژانس در برابر کشور عضوی که پذیرای بیشترین بازرسی های آن است و از طریق اجرای تعهدات مختلف، شفاف‌ترین برنامه هسته‌ای را دارد، اما دانشمندان آن در معرض تهدید ترور قرار دارند و یا ترور می شوند و در تاسیسات هسته ای آن نیز خرابکاری می شود، مسئولیت فوری و اساسی دارد.

لازم به توضیح است مدیرکل آژانس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانس پرس گفته بود ما اضطراب موجود را درک می‌‌کنیم، اما همزمان واضح است هیچکس و خود ایران از کاهش، محدودیت و یا انقطاع در کاری که با هم انجام می‌دهیم، هیچ بردی نخواهد کرد.

وی درباره اقدام تروریستی نیز گفت ما از خشونت در هر نوع آن اعلام انزجار می کنیم. ما یک سازمان بین المللی برای صلح و امنیت هستیم!.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 634575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟