جعفرزاده ایمن‌آبادی: چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌شود؟

به گزارش رکنا ، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم و دهم، در رابطه با اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد مبنی بر اینکه مجلس نهم موضع سیاسی با دولت او در پیش گرفته بود، گفت: ادعاهای اخیر احمدی نژاد در همه حوزه ها اعم از سلامت، واکسن کرونا، هدفمند کردن رایانه ها و مسائل سیاسی، صرفا برای مطرح شدن او در جامعه است. او از یک کوپن سوخته رسانه ای استفاده می کند. احمدی نژاد واقف است که صحبت ها و ادعاهایش صحت ندارد و برای هیچ یک سندی ندارد.

او ادامه داد: مجلس نهم کار خود را انجام می داد اما احمدی نژاد زمانی که نمی توانست کار خود را به سرانجام برساند، تنش و درگیری ایجاد می کرد، شیوه احمدی نژاد دعوا راه انداختن بود و با شلوغ کاری اصل موضوع را به حاشیه می برد. اگر نگاهی به بودجه سنواتی مجلس نهم در هر چهار سال بیندازیم، متوجه می شویم که احمدی نژاد تقریبا بی‌اعتناترین رییس جمهور به مصوبات مجلس بود. احمدی نژاد همیشه دست پیش را می گرفت تا پس نیفتد.

جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد: روحیه بارز او قانون گریزی و عدم توجه به قانون بود. او با صراحت بیان می‌کرد که قانون را قبول ندارد موضوعی که در برنامه پنجم مطرح کرد. در زمان احمدی نژاد مجلس‌ نهم به علت مراعات حال کشور تلاشش بر این بود تا فضا را تعاملی کند و تنش را به حداقل برساند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه در مجلس نهم و دهم گفت: در یکشنبه سیاه احمدی نژاد از قبل فیلمی را با بداخلاقی و ناجوانمردانه تهیه و بدون اجازه آن را در مجلس پخش کرد و استارت تنش را زد. احمدی نژاد‌ محور ایجاد تنش در یک شنبه سیاه و تلخ کردن کام ملت بود. او در قبال همه کارشکنی های خود، هزینه روی دست کشور و نظام گذاشت. همیشه یک سوال وجود دارد و آن اینکه چرا با احمدی نژاد برخورد نمی شود و این سوال بی پاسخ مانده است؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 634562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟