اهدای ۱۴ سری جهزیه و ۱۱۰ بسته اقلام غذایی توسط ستاد عملیات شهید سلیمانی

به گزارش رکنا، این هیأت از ابتدای کرونا وارد میدان شده است و در مراحل مختلف اقداماتی در زمینه رفع نیاز نیازمندان و تأمین امکانات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است. این هیأت از ابتدای کرونا تاکنون ۲۲ سری جهیزیه داده است و ۱۴ جهزیه نیز امروز توزیع می‌کند.

به گزارش رکنا ، روح‌الله عبداللهی -مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران- با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا و اجرای عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این سازمان با همکاری گروه جهادی خادمین فاطمی، ۱۴ سری جهیزیه کامل و ۱۱۰ بسته اقلام غذایی به نیازمندان اهدا می‌کنند.

وی افزود: مراسم اهدای این کمک‌ها، روز یکشنبه ۹ آذرماه در سالن شهید مهتدی در شرق تهران برگزار شد و این ۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

عبداللهی اظهار کرد: گروه جهادی خادمین فاطمی وابسته به هیأتی با همین نام است که بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت دارد. این هیأت از ابتدای کرونا وارد میدان شده است و در مراحل مختلف اقداماتی در زمینه رفع نیاز نیازمندان و تأمین امکانات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است. این هیأت از ابتدای کرونا تاکنون ۲۲ سری جهیزیه داده است و ۱۴ جهزیه نیز امروز توزیع می‌کند.

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: این گروه جهادی ۳۸۰ خانواده را تحت پوشش دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟