واکنش سفارت ایران در روسیه به ترور فخری زاده

به گزارش رکنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی پیامی ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران را محکوم کرد.
در پیام سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اقدام بزدلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ج.ا.ایران را شدیدا محکوم می نماید.
در ادامه این پیام آمده: قطعا اینگونه اقدامات نه تنها خللی در عزم جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به قله های علم و فن آوری ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت غیور ایران ثابت قدم تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.
شایان ذکر است که ​پیش از این رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟