امیدواریم امید دولت جدید آمریکا نا امید شود

به گزارش رکنا ، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با متهم کردن دولت به امید داشتن به دولت جدید آمریکا گفت: انشاءالله این امیدتان ناامید خواهد شد.

محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در اخطاری مستند به اصل ۸۶ قانون اساسی اظهار کرد: در نطق چندی پیش عرض کردم ضمن قدردانی از زحمات همه مسئولین که طی مسئولیت‌شان صادقانه زحمت کشیده‌اند، اعلام می‌کنم با توجه به اینکه اواخر عمر دولت هستیم و عده‌ای در این هفت سال چه خود و چه بستگانشان که مستقیم یا رانت‌های غیرمستقیم در حق مردم و بیت‌المال خیانت کردند لازم است دستگاه قضایی به شدت و با هوشیاری کامل آنها را رصد و نسبت به ممنوع‌الخروج کردن آنها اقدام و از فرارشان جلوگیری کند.

وی ادامه داد: چند ماه دیگر که دولت تمام شد نیایید تذکر و اخطار دهید که فلان‌کس دزدی کرد و فرار کرد. از امروز باید راه فرار را بر روی آن‌ها بست و آن‌ها را به پای میز محاکمه کشاند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با متهم کردن دولت به امید داشتن به دولت جدید آمریکا گفت: انشاءالله این امیدتان ناامید خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟