وال‌استریت ژورنال: نتانیاهو و بن‌سلمان درباره ایران صحبت کردند

به گزارش رکنا، یک منبع سعودی در گفت‌وگو با نشریه «وال‌استریت ژورنال» گفت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ولی‌عهد رژیم سعودی درباره موضوعات حول ایران و همچنین توافق سازش بین ریاض و تل‌آویو صحبت کرده‌اند.

به نوشته وال‌استریت ژورنال، این منبع سعودی که یکی از مشاوران ارشد کابینه آل‌سعود و آگاه به جزئیات این دیدار است، توضیح داد: «آنها درباره مسائل مختلفی از جمله عادی‌سازی روابط و همچنین ایران صحبت کردند، اما هیچ توافق مرتبطی حاصل نشد. این جلسه چند ساعتی طول کشید. »

بر این اساس، داده‌های سایت‌های مکان‌یابی پروازهای بین‌المللی نشان می‌دهد که هواپیمای مورد استفاده نتانیاهو - که یک جت شخصی تجاری بوده - پنج ساعت در شهر تازه تأسیس «نئوم» در سواحل دریای سرخ توقف داشته و سپس به فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو بازگشته است. وزارت خارجه و همچنین وزارت اطلاع‌رسانی عربستان سعودی هنوز به سوالات وال‌استریت ژورنال درباره این اظهارات پاسخ نداده است. سخنگوی نتانیاهو و مسئولان هوانوردی رژیم صهیونیستی نیز از اظهار نظر در این باره امتناع می‌ورزد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 631485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟