همه از رای نیاوردن ترامپ بسیار خوشحال هستند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، درباره تاثیر انتخابات آمریکا بر فضای داخلی و سیاسی ایران گفت: چرا باید تاثیر گذار باشد؟ مگر آمریکا کشوری در قاره آمریکا و ایران هم کشوری در غرب آسیا نیست؟ چرا باید تصوری درباره تاثیری گذاری انتخابات آمریکا در فضای داخلی ایران به وجود بیاید؟ تا به حال سابقه تاثیرگذاری انتخابات آمریکا بر ایران وجود داشته است؟

عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به ریزش قیمت طلا و دلار در هنگام اعلام پیروزی بایدن، بیان کرد: همه از رای نیاوردن ترامپ بسیار خوشحال هستند؛ اما این موضوع از تاثیر گذاری انتخابات آمریکا بر ایران جداست. مساله فقط رای نیاوردن ترامپ است. خدا را شکر که شرورترین رئیس جمهوری که سخت‌ترین تحریم ها را علیه کشور و بدترین رفتارها را با مردم ایران داشت، رای نیاورد. وی در خصوص وعده های انتخاباتی بایدن برای بازگشت به برجام و احتمال زنده شدن شعارها و وعده های دیپلماتیک در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این تصور که روی کار آمدن بایدن منجر به بهبود اوضاع اقتصادی ایران می شود، اشتباه است.

مصباحی مقدم، ا ظهار کرد : بایدن در زمانی که معاون اوباما بود، در وضع تحریم هایی علیه ایران که کلینتون، وزیر خارجه وقت آمریکا آن‌ها را فلج‌کننده خواند، نقش پررنگی دارد که البته ناکام ماند. حال ورق برگشته که انتظار داشته باشیم روی کار آمدن بایدن برای فضای اقتصادی مثبت باشد؟ من چنین تصوری ندارم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 630410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟