با توان موشکی ایران مذاکره نمی کنیم/ توان موشکی ما غیر قابل مذاکره است

به گزارش رکنا، محمود عباس زاده مشکینی در خصوص اظهارات نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مبنی بر اینکه اروپایی ها درصدد دستیابی به برجام موشکی هستند، گفت: اروپایی ها تعهدات یازده گانه‌ای را بر اساس مفاد برجام امضا کردند اما به هیچکدام از آنها عمل نکردند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد هم اکنون وقت طرح مباحث جدید نیست و اروپایی ها باید به تعهداتشان در راستای رفع تحریم ها عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برای اثبات حسن نیست و پایبندی به قوانین بین المللی، بیشتر از تعهداتش در برجام عمل کرده است، ادامه داد: این مهم در حالیست که کشورهای اروپایی حاضر در برجام و آمریکا قدمی برای حفظ این توافقنامه بر نداشته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه نمی پذیرند در مفاد برجام موضوع جدیدی مطرح شود، افزود: در واقع توان موشکی و دفاعی ایران اسلامی هیچگاه قابل مذاکره نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی آمریکایی ها رژیم های نامشروع را به تسلیحات اتمی مجهز می کنند، به کشورهای منطقه انواع سلاح های غیرمتعارف را می فروشند و نسبت به فعالیت های مشکوک هسته ای برخی کشورها چشم پوشی می کنند، دیگر نمی توانند ایران را از داشتن سلاح های متعارف منع کنند و امری محال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 630241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟