ممکن است بایدن از دولت ترامپ به دادگاه شکایت کند

به گزارش رکنا،در یک کنفرانس مطبوعاتی ، از بایدن سوال شد که آیا او واقعاً تقدیم دادخواست به دادگاه علیه دولت فعلی و اداره خدمات عمومی (GSA) آمریکا را که باید چراغ سبز برای انتقال رسمی قدرت نشان دهد ، رد نمی کند؟

بایدن در پاسخ گفت: "ما این را رد نمی کنیم."

در همان زمان ، وی عدم تمایل ترامپ برای پذیرش شکست خود در انتخابات را غیرمسئولانه خواند. این سیاستمدار افزود: "پیام های فوق العاده مضر در مورد چگونگی عملکرد دموکراسی برای همه جهانیان ارسال می شود. من فقط فکر می کنم این کاملا غیرمسئولانه است"

پیش از این ، روزنامه پولیتیکو نوشته بود که امیلی مورفی رئیس GSA ، از پیروی از تشریفات رسمی و به رسمیت شناختن رهبری بایدن خودداری می کند.

رون کلاین ، که بایدن قصد دارد وی را به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید منصوب کند ، گفت که GSA باید انتقال قدرت را در هفته آینده تصویب کند.

انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. طبق اطلاعات اولیه ، بایدن پیروز شده و بزرگترین رسانه های آمریکایی این خبر را اعلام کردند اما با این حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ادعا می کند که انتخابات هنوز به پایان نرسیده است. تعدادی از رهبران کشورهای گوناگون جهان پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا را تبریک گفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟