خلاصه اخبار انتخابات آمریکا

به گزارش رکنا،دعوای ترامپ با فرمانداران ایالتی ادامه دارد. وی در حالی همچنان دنبال پرونده‌های حقوقی طولانی مدت است که بعید به نظر می‌رسد که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد. وکلای از شکایت در پنسیلوانیا دست برداشتند.

فرماندار جمهوری خواه جورجیا می‌گوید لیندسی گراهام وی را تشویق به رد صلاحیت رای گیری قانونی کرد. جمهوری خواهان عمدتا پشت سر ترامپ صف کشیده و از قبول نتیجه انتخابات خودداری می‌کنند.

جوبایدن از ترامپ خواست برای ایجاد هماهنگی در مبارزه با کروناویروس با تیمش همکاری کند.وی تاکید کرد اگر با هم هماهنگ نشویم، مردم بیشتری خواهند مرد.

هم زمان با افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا، مقامات و فرمانداران محدودیت‌های جدیدی وضع می‌کنند. به دنبال عبور از عدد 1 میلیون مبتلا در کالیفرنیا، بیش از 94 درصد از مردم ایالت تحت مقررات بسیار شدید قرنطینه کرونایی قرار می‌گیرند.

کمپانی بیوتکنولوژی مدرنای آمریکا اعلام کرد واکسن ضدکرونای ساخت آنها 94.5 درصد موثر بوده است. این رقم برای فایزر 90 درصد بوده و به همین دلیل خوش بینی برای واکسیناسیون گسترده در سال آینده افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟