ماهر الاخرس اراده و آزاده‌خواهی‌اش را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد

به گزارش رکنا ، عباس خامه‌یار در یادداشتی به مناسبت یکصدوسومین روز مقاومت و اعتصاب غذای ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که پس از توافق با مقامات صهیونیستی بر سر آزادی وی در اواخر ماه جاری میلادی، اعتصاب غذای خود را پس از گذشت ۱۰۳ روز به تعلیق درآورد، نوشت: «بالاخره ماهر الاخرس پس از ۱۰۳ روز مقاومت و اعتصاب غذا توانست به‌رغم سانسورهای خبری و... میله‌های اسارت را درهم بشکند و اراده‌ی فولادین و آزادی‌اش را امروز بر دشمن تحمیل کند.

«ماهر الاخرس»، کشاورز مبارز ۴۹ ساله فلسطینی و پدر ۶ فرزند از اهالی غزه از اوایل شهریورماه گذشته تاکنون در اعتصاب غذا به‌سر برد. او یکی از ۳۵۰ فلسطینی بازداشت‌شده توسط اشغالگران صهیونیستی محسوب می‌شود که بدون تفهیم اتهام، بازداشت شده است. پس از گذشت یکصد و سه روز از اعتصاب غذا و تحمل شرایط سخت، در وضعیت بحرانی جسمی قرار گرفته و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است. او با این اقدام خود قصد داشت تا صدای مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان و مجامع بین‌المللی حقوق بشر برساند، ولی ظاهرا در این‌گونه موارد گوش شنوایی وجود ندارد، اما با این وجود او توانست دلیرانه مقاومت کند و دشمن را شکست دهد.

متأسفانه رسانه‌های غربی، عبری و عربی وابسته به ظالمان و مستکبران نیز، سعی کردند مانع از رسیدن صدای او به جهانیان‌ شوند و حتی به ناله‌ها و گریه‌های دختر خردسالش برای دیدار با پدرش در بیمارستان هم توجهی نکردند.

ماهر الاخرس که بود؟

ماهر الاخرس یکی از صدها فلسطینی مظلومی است که در حالی با دست و معده خالی به جنگ صهیونیست‌ها رفته، که برخی از رژیم‌های عربی هروله‌کنان در حال سازش با این رژیم جعلی هستند. الاخرس از عزت و کرامت ملت خود دفاع می‌کند و مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر اگر تحرکی از خود نشان ندهند، سرنوشت وی نیز همانند ۲۲۲ اسیر فلسطینی خواهد شد که از سال ۱۹۶۷ تاکنون بر اثر شکنجه یا بی‌توجهی پزشکی به عمد یا سرکوب و شلیک به سمت آن‌ها در زندان‌ها به شهادت رسیده‌اند.

با این حال بالاخره ماهر الاخرس پس از ۱۰۳ روز مقاومت و اعتصاب غذا توانست به‌رغم سانسورهای خبری همه‌جانبه، میله‌های اسارت را درهم بشکند و اراده و آزادی و آزاده‌خواهی‌اش را بر دشمن تحمیل کند . »برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟