نفس‌های ایالات متحده آمریکا به شماره افتاده است

به گزارش رکنا، علیرضا سلیمی به انتخابات آمریکا و برخوردهای دوگانه سردمداران ایالات متحده با دموکراسی اشاره کرد و گفت: انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا چهره واقعی ایالات متحده را برای همگان مشخص کرده و اتفاقا چهره این کشور بدون روتوش در حال نشان داده شدن است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها دم از دموکراسی می‌زنند، اما هیچ‌گاه پایبند به آن نبودند. وقتی دو کاندیدای اصلی انتخابات به نحوی نظام انتخاباتی ایالات متحده را زیر سوال می‌بردند و هر دو اذعان می‌کنند که در انتخابات تقلب شده است پس با این اوصاف چهره دموکراسی در آمریکا برای مردم دنیا مشخص‌تر خواهد شد.

فاسد بودن سیستم آمریکا

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که ترامپ درخواست توقف شمارش آرا را می‌دهد و در اظهارت خود به صراحت فاسد بودن سیستم آمریکا را مطرح می‌کند این موضوع نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها دچار انحطاط اخلاقی و سیاسی هستند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه به دلایل ضعف‌های شدید مدیریتی در آمریکا ایجاد بلوا و آشوب در ایالات متحده به شدت محتمل است و نشان می‌دهد که آمریکا از داخل پوسیده شده و موریانه فساد سیاسی به جان بنیادهای آمریکا افتاده و در حال تخریب پیکره آمریکاست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد: همانگونه که کرونا اقتصاد آمریکا را فشل کرده الان نیز دچار یک نوع کرونای سیاسی شده و در حقیقت نفس‌های ایالات متحده به شماره افتاده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 624799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟