رایزنی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی 1400

به گزارش رکنا : عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به احتمال وارد بودن ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی به طرح تامین کالاهای اساسی خاطر نشان کرد: مجلسی‌ها گفته‌اند که تلاش می‌کنند این ایراد را رفع کنند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره روند بررسی طرح مالیات بر خانه‌های خالی افزود: بررسی این طرح در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد و بحث‌های مختلفی نیز درباره آن وجود دارد بنابراین ما ایرادات خود را نسبت به طرح مذکور اعلام کرده‌ایم و دوستان مجلس نیز به برطرف سازی اشکالات پرداختند، بنده فکر می‌کنم این ایرادات حل خواهند شد چراکه این اشکالات بسیار معمول بوده و به همه مصوبات مجلس گرفته می‌شود.

وی افزود: طبیعتاً تمامی مسائل از جمله مالکیت خصوصی، قانون اساسی، حقوق مردم و ضرورت های فعلی مسکن باید در این طرح رعایت شود و امیدواریم که زودتر مشکلات این طرح حل شود.

کدخدایی تاکید کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنان در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا این هفته با برگزاری جلسات به نتیجه ای درباره آن برسیم.

کدخدایی با اشاره به بحث برگزاری انتخابات الکترونیک برای سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: هنوز پیشرفت خاصی در این زمینه حاصل نشده و کارشناسان شورای نگهبان مشغول مذاکره و رایزنی با وزارت کشور هستند و گفت‌وگوها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟