بازدید نخست وزیر عراق از  نهادهای امنیتی این کشور

به گزارش رکنا ، دفتر اطلاع رسانی «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح ان کشور عصر امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که وی از مقر فرماندهی عملیات مشترک، عملیات بغداد و پلیس فدرال بازدید کرده تا از عملکرد نیروهای امنیتی در حفاظت از تظاهرات کنندگان در تظاهرات امروز اطمینان یابد.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق طی سخنانی در بازدید از اماکن مذکور، دستورهای قبلی خود مبنی بر برخورد حرفه ای با وضعیت های مختلف و پایبندی به وظایف تعیین شده برای دستگاه های امنیتی و همه تشکیلات نیروهای مسلح را مورد تاکید قرار داد.

الکاظمی در ادامه نیز تاکید کرد که وظیفه نخست نیروهای امنیتی همان حفاظت از تظاهرات کنندگان و حق آنها در بیان دیدگاه های خود می باشد و همزمان نیز حفاظت از مسالمت آمیز بودن تظاهرات و حفاظت از نیروهای امنیتی در حال انجام وظیفه خود اهمیت دارد.

نخست وزیر عراق در جریان این بازدید همچنین تدابیر کلی سازمانی و پیشگیرانه اتخاذ شده از سوی نیروهای امنیتی این کشور برای تضمین مسالمت آمیز بودن تظاهرات، ایمنی تظاهرات کنندگان و تامین امنیت دارایی های عمومی و خصوصی را پیگیری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟