الیوت آبرامز: ایرانیان نمی‌توانند برای ۴ سال دیگر تحمل کنند/ بعد از انتخابات آمریکا ایران آماده مذاکره خواهد بود

به گزارش رکنا ، آبرامز در پاسخ به سوال "کریستین امان‌پور" مجری سی‌ان‌ان در مورد آنکه ترامپ از توافق برجام خارج شد اما هم اکنون توافق بهتر که وی وعده داده بود کجاست؟ گفت: زیرا آنان (ایران) دیگر نمی توانند برای چهار سال دیگر تحمل بیاورند، آنها آماده ورود به مذاکره خواهند بود، ما در روزها و هفته های آینده فشار را افزایش خواهیم داد.

به گزارش العربیه، وی مدعی شد که ایران بدون درنظر گرفتن اینکه چه کسی پس از نوامبر رئیس جمهور می‌شود، آماده ازسرگیری مذاکراتی جدید خواهد بود چراکه "نمی‌توانند چهار سال دیگر را اینگونه تحمل کنند".

این مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کمپین فشار حداکثری تاثیر عظیمی بر ایران گذاشته است مدعی شد که مشکلات اقتصادی ایران حاصل تحریم‌هاست.

مطالب پیشنهادی

"گرانترین" خانه جنت آباد را در "اینپین" بیابید «+قیمت»

"گرانترین" خانه جنت آباد را در "اینپین" بیابید «+قیمت»

"گرانترین" خانه جنت آباد را در "اینپین" بیابید «+قیمت»

آبرامز در این خصوص گفت: تحریم‌های قبلی هماننده تحریم‌هایی که الان داریم نبودند. تاکنون چنین فشاری نبوده است‌.

هوک نیز برای سالیان سال مدعی پیش برد سیاست فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران بود اما در آخر کسی که از دور بازی حذف شد آن قدرت ایران نبود بلکه حذف برایان هوک از کابینه دولت ترامپ بود.

«مایک پمپئو» وزیرخارجه آمریکا ۲۵ مرداد ۹۷ تشکیل یک کارگروه علیه ایران با عنوان «گروه اقدام ایران» را در دولت آمریکا اعلام و «برایان هوک» مدیر طراحی سیاست وزارت خارجه را به عنوان مدیر این گروه منصوب کرد.

پمپئو در سخنرانی خود وظایف گروه اقدام ایران را «مدیریت، بررسی و هماهنگی تمام جنبه‌های فعالیت‌های وزارت خارجه درباره ایران و گزارش مستقیم» به شخص وزیر خارجه عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 613501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟