سخنگوی کاخ سفید هم مبتلا به کرونا شد

به گزارش رکنا ، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کایلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از این‌که نتیجه تست من از روز پنج‌شنبه به طور ثابت منفی بود اما نتیجه امروز دوشنبه من درباره کرونا مثبت شد بدون این‌که هیچ علائمی داشته باشد.

مک‌انانی گفته که هنوز علائم بیماری در او ظاهر نشده اما او روند قرنطینه را از امروز آغاز خواهد کرد.

او در بیانیه‌ای گفت با خبرنگاران رسانه‌ها تماس نزدیک نداشته است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین خاطرنشان کرده روز پنج‌شنبه که در جمع خبرنگاران حاضر شده اطلاعی از ابتلای هوپ هیکس به این ویروس نداشته است. برخی از رسانه‌های آمریکا در روزهای گذشته گزارش داده‌اند کاخ سفید روز پنج‌شنبه از بیماری هیکس خبر داشته اما در ابتدا تلاش کرده این مساله را از عموم پنهان کند.

مک‌انانی اشاره کرد: تحت تدابیر قرنطینه قرار خواهم گرفت و به صورت دورکاری به وظایفم عمل خواهم کرد.

با مثبت شدن آزمایش کرونای کایکلی مک‌انانی، تاکنون ۹ نفر از نزدیکان ترامپ به این ویروس مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه یواس‌ای‌تودی نوشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش مک‌انانی، اکنون ۹ نفر از نزدیکان ترامپ به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

این خبر در شرایطی اعلام شده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا از چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان والتر رید در واشنگتن بستری شده است.

هوپ هیکس، دستیار ترامپ و نیک نولا، محافظ شخصی او و برخی از دیگر کارکنان کاخ سفید در روزهای گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی چند روز پیش گزارش داده بود بعد از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای دونالد ترامپ به بیماری کووید-۱۹ کاخ سفید در هراس فرو رفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 613487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟