ترامپ به بیمارستان بازگشت/ رئیس‌جمهور آمریکا: چیز‌های زیادی درباره کووید-۱۹ آموختم

به گزارش رکنا ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پس از آنکه دقایقی از بیمارستان نظامی «والتر رید» واشنگتن خارج شد و با هواداران خود از داخل خودرو صحبت کرد، به بیمارستان بازگشت.

او یکشنبه پیش از آنکه دقایقی از بیمارستان نظامی واشنگتن خارج شود و از داخل خودرو با هوادارانش احوالپرسی کند، گفت: «چیز‌های زیادی در مورد کووید-۱۹ آموختم.»

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در توئیتر در پیام کوتاهی اعلام کرد: «من چیز‌های زیادی درباره کووید-۱۹ آموختم، وقتی خودم آن را تجربه کردم، این چیز‌ها را آموختم، اینجا مدرسه زندگی است.»

اندکی بعد ترامپ در حالی که ماسک زده بود برای مدت کوتاهی بیمارستان نظامی«والتر رید» در حومه واشنگتن را ترک کرد تا از پشت شیشه‌های خودروی خود از هوادارانش که در نزدیکی ساختمان تجمع کرده بودند، استقبال کند.

ترامپ که در اوج رقابت‌های انتخاباتی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، همچنین برای هواداران خود در بیرون از بیمارستان والتر رید پیتزا خرید و میان آن‌ها پخش کرد.

ترامپ به علت ابتلا به بیماری کرونا از جمعه شب در بیمارستان «والتر رید» به سر می‌برد.

در همین حال، تیم پزشکان معالج دونالد ترامپ اعلام کرد: ترامپ در طول مدت ابتلا به کرونا تاکنون دو بار دچار افت سطح اکسیژن خون شده است؛ درجه حرارت او روز جمعه خیلی بالا رفت و همزمان دچار افت سطح اکسیژن خون شد، ولی در حال حاضر علایم حیاتی او هیچ مشکلی ندارد و حالش خوب است.

اتخاذ اقدامات بهداشتی پیش از خروج ترامپ از بیمارستان

جود دیر، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد اقدامات بهداشتی و احتیاط‌آمیز پیش از خروج ترامپ از بیمارستان و خودرو سواری در مقابل هوادارانش در مرکز پزشکی نظامی والتر رید اتخاذ شده است.

پروتکل‌های بهداشتی برای افرادی که رئیس جمهور را همراهی می کردند نیز در نظر گرفته شده بود.

همچنین از طریق ایمیل به کارمندان کاخ سفید اطلاع داده شد که در صورت مشاهده علائم ویروس کرونا در خانه بمانند.

از سوی دیگر، در حالی که ترامپ به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان نظامی والتر رید بستری است، گروهی از حامیان و مخالفان وی در برابر بیمارستان تجمع کردند. اگرچه این دو تجمع در آرامش برگزار شد، حضور یافتن یک معترض در میان هواداران ترامپ با دست‌نوشته‌ای که او را «نازی بزدل» می‌خواند‌، برای لحظاتی تجمع را به تنش کشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟