چمران : به نمایندگان مجلس یازدهم مشورت می‌دهیم / ترکیب شورای ائتلاف تغییر خواهد کرد

به گزارش رکنا ، نائب رییس شورای ائتلاف، گفت: ترکیب شورای ائتلاف تغییر خواهد کرد، در حال حاضر شورای اجرایی عهده‌دار پیشبرد کارها است، بعد از پایان این مرحله شورای اجرایی مجمعی را تشکل خواهد داد و شورای ائتلاف باید از درون آن مجمع انتخاب شود.

مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی درخصوص آخرین جلسات و تصمیم‌های اتخاذ شده در این شورا، گفت: در حال حاضر تصمیمات زیادی در شورا گرفته و برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام می‌شود. همچنین شورا موضوع اصلاح ساماندهی‌های قبلی را هم بررسی می‌کند و برنامه‌های مفصلی دارد و با قدرت جلو می‌رود.

وی ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده باید بررسی و آسیب‌شناسی شود و جا بیفتد، سپس در خصوص اجرای آنها اقدام خواهیم کرد به همین دلیل تا زمان نهایی شدن از اعلام آن‌ها معذور هستیم، هر زمانی که تصمیمات و اقدامات نهایی شود، حتما اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

ترکیب شورای ائتلاف تغییر خواهد کرد

چمران همچنین در خصوص ترکیب شورای ائتلاف، اظهار داشت: ترکیب شورای ائتلاف تغییر خواهد کرد، در حال حاضر شورای اجرایی عهده‌دار پیشبرد کارها است، بعد از پایان این مرحله، شورای اجرایی مجمعی را تشکل خواهد داد و شورای ائتلاف باید از درون آن مجمع انتخاب شود.

این فعال سیاسی اصولگرا درخصوص طرح اصلاح قانون انتخابات، بیان داشت: متاسفانه تاکنون این طرح را نخوانده‌ام اما با توجه به اینکه دوستان زیادی از من در این خصوص سوال دارند، باید آن را بخوانم تا بتوانم در مورد طرح نظر بدهم.

وی در خصوص اینکه حتی برخی چهره‌ها و رسانه‌های اصولگرا نیز درخصوص این قانون و تحدید جمهوریت نظام در آن ابراز نگرانی کرده‌اند، گفت: بله چنین چیزی ممکن است و بعید نیست منتها بعد از بررسی در کمیسیون شوراها باید آن را خوانده و به مجلس کمک فکری بدهیم.

چمران در پاسخ به این سوال که «آیا به مجلسی‌ها مشورت می‌دهید»، ابراز داشت: بله، البته تا به‌حال کم بوده ولی ان‌شاءالله بیشتر بتوانند از تجربه‌های گذشته استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟