تبریک روحانی به ارمنی ها

به گزارش رکنا ، رییس‌جمهوری در پیام‌های جداگانه‌ای به رییس جمهوری و نخست وزیر ارمنستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران- ایروان بیش از پیش و در راستای منافع دو ملت گسترش و تعمیق یابد.

حجت الاسلام ‌والمسلمین حسن روحانی در بخشی از پیام تبریک به «آرمن سرکیسیان» رییس جمهوری ارمنستان نوشت که «امیدوارم با عنایت به پیوندهای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور و همچنین در پرتو تلاش‌های مسوولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فیمابین در جهت تامین منافع دو ملت باشیم».

پیام تبریک روحانی به نخست وزیر جمهوری ارمنستان

رییس جمهوری در پیام تبریک به «نیکول پاشینیان» نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیز تصریح کرد که «بدون تردید پیوندهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و روابط دوستانه فیمابین، بستری زاینده را برای توسعه و تعمیق روابط فراهم نموده و مردم دو کشور خواهند توانست با هم‌افزایی در مسیر توسعه، الگویی برای روابط سازنده ودوستانه میان کشورهای جهان باشند».

روحانی در این پیام‌ها ابراز امیدواری کرد که در پرتو تلاش و تعاملات نزدیک و دوستانه مسوولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد آینده‌ای روشن، توام با شکوفایی برای دو ملت باشیم.

۲۱ سپتامبر سال‌روز استقلال ارمنستان در سال ۱۹۹۱میلادی به عنوان روز ملی این کشور نام گذاری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟