جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره عادی سازی روابط امارات و بحرین با اسراییل = جزئیات

به گزارش رکنا ، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون امنیت، نمایندگان جریان مقاومت، حماس و حزب الله لبنان حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه تحولات اخیر درباره عادی سازی روابط دولت امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونسیتی مورد بررسی قرار گرفت.

عمویی بیان کرد: از نگاه ما عادی سازی این روابط خطرناک است و کمیسیون امنیت ملی وظیفه دارد که به رصد تحولات منطقه بپردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: همچنین در این جلسه نمایندگان جریان مقاومت بر بی فایده بودن روابط این کشور عربی با رژیم صهیونسیتی تاکید کردند و متذکر شدند که جریان‌های مردمی با این مسئله همراهی نخواهند کرد.

روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونسیتی اثر بخش نبود

وی افزود: در جلسه کمیسیون امنیت ملی به این موضوع اشاره شد که روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونسیتی اثر بخشی چندانی نداشته و جز نفرت نتیجه‌ای برای حکام کشور‌های عربی نخواهد داشت.

عمویی گفت: نیاز داخلی ترامپ و نتانیاهو منجر به علنی کردن روابط پنهانی رژیم صهیونسیتی با برخی کشور‌های عربی شده است؛ در جلسه امروز ابعاد این موضوع بررسی شد، نمایندگان کمیسیون امنیت نیز همبستگی خود با جریان مقاومت را اعلام کردند و بر پیگیری آرمان پیروزی قدس شریف و مبارزه با اشغالگری تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دوم این جلسه بررسی بندهای دیگری از طرح تاسیس سازمان پدافند غیرعامل مورد نظر نمایندگان قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟