تسلیت ولایتی برای درگذشت معاون پیشین وزارت خارجه

به گزارش رکنا ، مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری درگذشت معاون پیشین وزارت خارجه و از دیپلمات‌های با سابقه وزارت خارجه را تسلیت گفت.

علی‌اکبر ولایتی در پیامی درگذشت محمد عرب را تسلیت گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای حاج محمد عرب که دارای شخصیتی ارزشمند، ارادتمند به اهل بیت (ع)، انقلابی، متواضع، متعهد، متدین، پدر شهید، رنج کشیده تبعید با حکم ظالمانه رژیم شاهنشاهی و ایثارگر بودند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

اینجانب سال های طولانی آشنایی و توفیق همراهی مرحوم عرب را داشتم و از نزدیک شاهد تلاش های دلسوزانه، مجدانه و مخلصانه ایشان در سمت های مختلف بودم که به عنوان دیپلماتی برجسته از جمله در مسئولیت معاون اسبق اداری و مالی وزارت امور خارجه، سفارت عمان، مسئولیت در امارات و ریاست شورای اسلامی شهر مقدس قم همواره منشاء ایجاد تحولات و اقدامات ارزشمندی بودند که از آن مرحوم به یادگار باقی مانده است.

مصیبت تاسف انگیز درگذشت جناب آقای حاج محمد عرب را به خانواده محترم ایشان ، خانواده بزرگ وزارت امور خارجه ، مردم و علمای اعلام شهر مقدس قم تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند الهی علو درجات، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان و مصیبت دیدگان مسئلت می نمایم.

علی اکبر ولایتی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟