وزیر دفاع ایران وارد مسکو شد + عکس

به گزارش رکنا، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راس یک هیات دفاعی و نظامی امروز شنبه وارد مسکو شد و در در فرودگاه ونوکووا مورد استقبال کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه قرار گرفت.

سرتیپ امیر حاتمی با سفر به این کشور با همتای خود و مقامات دیگر این کشور دیدار و از ششمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی نظامی – فنی روسیه موسوم به ARMY ۲۰ نیز بازدید می‌کند.

آخرین دستاوردهای صنعت نظامی و دفاعی روسیه به معرض نمایش در می‌آید

نمایشگاه و همایش بین‌المللی نظامی – فنی روسیه به فرمان رییس جمهوری روسیه از سال ۲۰۱۵ هر ساله برگزار و در آن آخرین دستاوردهای صنعت نظامی و دفاعی این کشور به معرض نمایش در می‌آید و در کنار آن با برگزاری نشست‌های مختلف در حوزه دفاعی و نظامی، مسائل و موضوعات مرتبط مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه و همایش بین‌المللی مقامات عالی دفاعی و نظامی و کارشناسان و متخصصان از کشورهای مختلف حضور می‌یابند.

روابط و همکاری‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سالهای اخیر همپای سایر ابعاد همکاری‌های دوجانبه در حوزه سیاسی و اقتصادی از روند رو به رشدی برخوردار بوده و دستاوردهای خوب و ارزشمندی به همراه داشته است.

تقویت و تحکیم بیش از پیش همکاری‌های دفاعی تهران- مسکو در حوزه‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مهمترین اهداف سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مسکو خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

ایرنا

کدخبر: 598174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟