شیخ عباسعلی سلیمانی امام جمعه کاشان شد

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، متن حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی دامت افاضاته

اکنون با پایان یافتن مسئولیت عالم مجاهد جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای نمازی دامت توفیقاته و با تشکر از فعالیت‌های علمی و اجتماعی ایشان در دوران اشتغال در کاشان، جنابعالی را به امامت جمعه‌ی کاشان و نمایندگی خود در آن منطقه منصوب می‌کنم.

کاشان علاوه بر افتخارات تاریخی و پرورش برجستگان علمی و چهره‌های کم‌نظیر در فقه و حدیث و علوم عقلی و ادبیات و اخلاق که حقّاً مایه‌ی مباهات است، در دوران کنونی و در حوادث مهم انقلاب و نظام اسلامی نیز مجاهدت مردمی و وفاداری به آرمانها را به حدّ نصاب کامل رسانیده است. مردم عزیز و با ایمان و انقلابی کاشان در همه‌ی صحنه‌های خدمت و تلاش حضور داشته و به وظائف دینی و انقلابی خود جامه‌ی عمل پوشانده‌اند.

انتظار می‌رود جناب‌عالی با همه‌ی توان در خدمات دینی و اجتماعی حضور یافته و سلوک مردمی با همه‌ی قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید. غنی ساختن محتوای خطبه‌های نماز جمعه با معارف دینی و هدایت‌های سیاسی توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

امید است با برطرف شدن بلای همه‌گیر بیماری، اجتماع نماز جمعه و محافل پر رونق دینی و معروف کاشان بار دیگر دل‌ها و جان‌های مردم عزیز را صفا و نورانیت بخشد.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۵ مرداد ۱۳۹۹برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟