تجمع دانشجویان مقابل سفارت امارات در تهران

به گزارش رکنا ، دانشجویان تجمع‌کننده عصر روز گذشته - شنبه - مقابل سفارت امارات با آتش کشیدن پرچم اسرائیل خشم خود را به جنایت‌های این رژیم نشان دادند و در محکومیت اقدام امارات متحده عربی در عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا أی‌ها الذین آمنوا لا تَتَّخِذوا الیهودَ و النصاریٰ اَولیاءْ. بعضُهُم اَوْلیاءُ بعض و من یَتَوَلَّهُم مِنکم فإنّه منهم. إن الله لایهدِی القَوم الظالمین» (۵۱ مائده)

بر همگان واضح و مبرهن است که طی سالیان گذشته برخی رژیم‌های مرتجع منطقه؛ در چارچوب اهداف استراتژی عبری عربی غربی جریان استکبار؛ خیانت به آرمان فلسطین و ملت‌های مسلمان و عرب منطقه را شدت بخشیده و به بیگاری برای رژیم صهیونیستی تن داده اند.

امروز برخی حاکمان نالایقِ عرب به چنان بی‌غیرتی و رذالتی افتاده‌اند که خیانت خود را آشکارا و با افتخار؛ رسانه‌ای می‌کنند و هیچ ابایی هم از پایمال کردن خون هزاران کودک و جوان فلسطینی ندارند.

آیا وقت آن نرسیده، که از کمپْ‌دیوید‌ها و اوسلو‌ها درس عبرت بگیرند؟

چگونه است که عزت مسلمانان را در هم‌پیالگی با پست‌ترین دشمنان اسلام می‌جویند؟ «فَما لَکم کیفَ تَحکُمون؟»

سردمدارانِ ذلیلِ عرب که نه نسبتی با اسلام دارند و نه با عربیت و حمیت عربی؛ کار را به آن درجه از تباهی رسانده‌اند که به خود جرئت می‌دهند حقوقِ آشکار فلسطینیان را از کیسهٔ خیلفه خائن خود ببخشند و با وقاحت آن را صلح و توافقی تاریخی بنامند! مصالحه‌ای که در حکم اعلان خونبارترین جنگ‌ها علیه مردم فلسطین است.

دولت امارات متحده عربی از این پس شایستهٔ عنوان دولت امارات متحده امریکایی-صهیونیستی است و باید تاوانِ این نفاقِ فتنه‌آمیز را بپردازد.

امارات متحده‌ی عربی؛ که بهتر است اصلاح کنم؛ امارات متحده‌ی عِبری که غیرت عربی را قورت داده و شرافت اسلامی را قی کرده، روابط نامشروعش را علناً در بوق و کرنا می‌کند تا شاید خوش رقصی اش برای اربابان اسرائیلی اش به اثبات برسد و برادری خود خوانده خود را به منصه ظهور برساند.

لااقل به تجربه اسلاف خود در کشور‌های دیگر نگاه کنید و بدانید؛ پیوندی که عاقدش شیطان بزرگ باشد، حتما جز تباهی و خسران حاصلی نخواهد داشت و یقین داریم خودکشی امارات، اسرائیل را نجات نخواهد داد.

جمهوری اسلامی ایران همواره اصرار داشته میان دولت‌های بد عمل منطقه و رژیم صهیونیستی تفاوت قائل شود. هنوز هم معتقدیم دشمن شماره یک همه ملت‌های منطقه، آمریکا و اسرائیل هستند و باید بر همان‌ها متمرکز بود.

اما در عین حال، روشن است هر کس سرنوشت و آینده‌ی خود را با رژیم نامشروع اسرائیل پیوند بزند، خود را در معرض بی ثباتی و تهدید قرار داده است.

در پایان این را با صراحت اعلام می‌داریم؛ عاقبت این قیل و قال‌ها به اتمام خواهد رسید و جهانیان با چشمان خود خواهند دید که فرزندان مکتبی اسلام؛ از اقصا نقاط جهان با نابودی رژیم سفاک صهیونیستی؛ زنجیر‌های در هم تنیده شده‌ی زر و زور و تزویر مستکبرین و متفرعنین عالم را پاره کرده و بیت المقدس را از چنگال جنود الشیطان پس خواهند گرفت. ان شا لله؛ باذن الله.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟