پیشتازی ۱۱ درصدی بایدن نسبت به ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بیشتر از 11 درصد عقب افتاده است.بر اساس این گزارش، 51 درصد رای دهندگان آمریکایی در نظرسنجی مذکور از بایدن حمایت کرده‌اند و این رقم برای ترامپ به کمتر از 40 درصد رسیده است.

این نظرسنجی نشان داده است که 42 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ رضایت داشته و بیش از 56 درصد نارضایتی خود را از ترامپ اعلام کرده‌اند.

نظرسنجی جدید در حالی منتشر شده است که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت رو به افزایش است و اعتراضات سراسری علیه رفتارهای نژادپرستانه و وحشیگری پلیس آمریکا همچنان ادامه دارد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر رای دهندگان آمریکایی با نحوه مدیریت این دو موضوع از سوی ترامپ ناراضی هستند. تنها 33 درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند که از عملکرد ترامپ در مدیریت روابط نژادی راضی هستند و 37 درصد نیز رضایت خود از مدیریت ترامپ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرده‌اند. بیش از 70 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز گفته‌اند که آمریکا در مسیر نادرستی حرکت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟