وحدت آفرین شما الگوی مدبرانه‌ای برای دلسوزان نظام در عبور از چالش‌ها است

به گزارش رکنا ، متن نامه سید علیرضا آوائی خطاب به حسن روحانی بدین شرح است:

باسمه تعالی

با اهداء سلام و ادای احترام

سخنان وحدت آفرین و امیدبخش جناب‌ عالی در جلسه روز چهارشنبه مورخ18/4/1399 هیأت محترم دولت، موجب ایجاد روحیه و نشاط مضاعف برای همکاران شما و اعضا و اجزای دولت محترم - و از جمله، این وزارت - شده است.

بصیرت، زمان‌‌شناسی و اولویت‌ دهی حضرت‌عالی بر محور تبعیت از مقام معظم رهبری و تأکید مضاعف بر تعامل مثبت و سازنده و نیز همدلی و همراهی با قوه محترم قضائیه، مجلس محترم شورای اسلامی و سایر بخش‌های حاکمیت، راهنما و الهام‌‌بخش فعالیت‌‌ها و تلاش‌‌های همه اعضا و اجزای قوه مجریه خواهد بود.

این‌جانب، وظیفه خویش می‌‌دانم تا به سهم و نوبه خود، از این اقدام حکیمانه جناب‌عالی در شرایط حساس کنونی کشور، صمیمانه و خالصانه، سپاسگزاری کنم.

رجاء واثق دارم که تداوم این رویکرد انسجام ‌بخش و وحدت‌ آفرین، افزون بر این که فضیلت اخلاقی بردباری و تحمل سختی‌‌ها و صعوبت‌‌ها از سوی جناب ‌عالی را آشکار می‌ سازد، می‌ تواند الگویی مدبرانه، متعهدانه و حکمت ‌آمیز برای مجموعه کارگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در عبور از معضلات و چالش‌های موجود و فراروی ملک و ملت باشد.

عافیت، سعادت و توفیق روزافزون جناب‌ عالی در خدمت مستمر به مردم شریف و نجیب ایران را از آستان ربوبی – جلّ و علا – مسألت دارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟