ترامپ از رای آوردن در انتخابات ناامید شد

به گزارش رکنا ، نشریه پولیتیکو اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا از شکست احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری در صورت ادامه وضعیت فعلی به نزدیکانش خبر داده است.

نشریه پولیتیکو با انتشار گزارشی با عنوان «ترامپ می‌داند شکست خواهد خورد» توضیح داد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا به نزدیکانش گفته در صورت ادامه وضعیت فعلی در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست خواهد خورد.

بر اساس این گزارش نحوه مقابله ترامپ با شیوع ویروس کرونا در آمریکا و سپس برخوردش با اعتراض‌های ضد نژاد‌پرستی به دنبال قتل «جرج فلوید»، شهروند سیاه پوست آمریکا و اخیرا نیز شکست وی در جمع کردن هوادارانش در سخنرانی انتخاباتی در ایالت اوکلاهاما همگی دال بر شکست قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری در نبرد انتخاباتی ماه نوامبر با «جو بایدن»، نامزد انتخابات پیش رو، است.

پولیتیکو نوشت: «ترامپ عملا در سخنرانی‌های خود حرف از شکست می‌زند و هفته گذشته در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز نیز گفت که احتمالا در مقابل بایدن شکست می‌خورد زیرا عده‌ای او را دوست ندارند.»

این نشریه تاکید کرد که اظهارات شش تن از نزدیکان ترامپ همگی دال بر این است که رئیس‌جمهوری احتمالا در دور آینده انتخابات پیروز نخواهد شد.

«سام نونبرگ»، مشاور پیشین ترامپ که در حال حاضر نیز از طرفداران اوست، گفت که انتخابات آینده احتمالا شاهد یکی از بدترین شکست‌های جدید انتخاباتی است.

وی به نظر سنجی شبکه سی‌ان‌بی‌سی که هفته گذشته منتشر شد و تاکید کرد که ترامپ بیش از ۴۰ درصد آرا را کسب نخواهد کرد، استناد کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟