توصیه های قالیباف به کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه تاجگردون/ هم دغدغه معترضان و هم توضیحات تاجگردون مورد توجه باشد

به گزارش رکنا، از توصیه های محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه تاجگردون خبرداد و گفت: آقای قالیباف در این نشست توصیه کردند که کمیسیون تحقیق باید بی‌طرفانه، منصفانه و در چارچوب قانون کارش را انجام دهد و باید تا زمانی که آن مراجع تعیین تکلیف نکرده‌اند از بیان این موضوعات در فضای عمومی پرهیز شود و نسبت به حفظ آبروی اشخاص حساسیت وجود داشته باشد.

قالیباف افزود: از دیگر توصیه‌های رئیس مجلس این بود که در بررسی این پرونده از اعمال سلیقه شخصی پرهیز شود و اگر هم نمایندگان دیدگاه‌های شخصی دارند نباید آن را بیان کنند، بلکه آنچه قانون است و مستندات می‌گوید رعایت شود.

نگاه منصفانه و بی‌طفانه اعضای کمیسیون تحقیق

فیروزی از توصیه قالیباف در خصوص نگاه منصفانه و بی‌طفانه اعضای کمیسیون تحقیق خبر داد و گفت: آقای قالیباف گفتند که دغدغه معترضان باید رعایت شود و توضیحات آقای تاجگردون هم مورد توجه قرار گیرد تا هیچ حقی ضایع نشود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در این نشست گفت که گزارش کمیسیون تحقیق دلیل قابل اتکاء برای نمایندگان محسوب می شود لذا گزارش قوی، مستدل و قانونی تهیه شود.

وی ادامه داد: آقای قالیباف گفتند که سعی کنید اتفاق نظر و اجماعی نسبت به گزارش کمیسیون تحقیق داشته باشید تا این گزارش برای صحن هم قابل اتکاء باشد.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامیدر پایان گفت: کمیته کمیسیون تحقیق همچنین قرار است روز دوشنبه با مسئولان مرتبط در وزارت اطلاعات و همچنین شورای نگهبان دو جلسه جداگانه داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فارس

 

کدخبر: 578651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟