اگر انسان خدمات جمهوری اسلامی را ناچیز ببیند یا پست است یا مزدور و نادان

به گزارش رکنا، آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در وصف بزک کنندگان آمریکا اظهار داشت: اگر انسان بتواند خدمات جمهوری اسلامی را ناچیز ببیند و دشمنی آمریکا را توجیه کند، از نظر شخصیتی انسانی پست است.

به گزارش رسا، وی با بیان این که خدمات ۵۰ سال پهلوی با یک سال خدمات انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست، گفت: این که فردی خدماتی از جمله فناوری‌های موجود، اختراعات و اکتشافات در انقلاب را نبیند، یا نادان و یا مزدور است و نمی‌توان برای چنین فردی وجه ثالثی دید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن به عزت انقلاب اسلامی اعتراف کرده است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب توانایی ساخت یک سوزن را نداشتیم، اما اکنون ماهواره، زیردریایی، جنگنده و موشک‌های نقطه زن می‌سازیم که در گذشته خبری از ساخت این‌ها در داخل کشور نبود؛ و امروز صادر کننده آن‌ها هستیم.

وی با اشاره بخ سرعت پیشرفت‌های انقلاب اسلامی نسبت به سایر کشور‌ها افزود: در پیشرفت برخی موارد از دیگر کشور‌های دنیا در پیش هستیم؛ آمریکا با کدام مملکت ارتباط برقرار کرد و آن کشور را ذلیل و خوار نکرد؟ نمونه‌ای نمی‌توان در این خصوص ذکر کرد.

آیت الله توکل مضرات ارتباط با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: با نگاهی به عربستان، کویت و مصر و دیگر کشور‌ها می‌توان دریافت که آمریکا با هر کشوری که ارتباط برقرار کرد، آن را ذلیل کرد، چرا که هدف آن اصلاح و ساختن نیست، بلکه به دنبال چپاول گری است؛ به عنوان مثال، آمریکا از عربستان ۵۰۰ میلیارد دریافت کرد و آن کشور را گاو شیرده خطاب کرد.

وی درباره همدلی و خدمت رسانی به مردم در پیشگیری از شیوع کرونا در ایران گفت: این کمال حقارت و پستیِ افرادی است که این خدمات جمهوری اسلامی دیده نشود؛ در قضیه کرونا که دنیا در آن مانده است، ایران در میدان عمل به صورت عالی حاضر شد و مردم مشتاقانه در میدان حاضر شدند و کمبود‌ها را جبران و به نیازمندان کمک مؤمنانه کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این که فردی این خدمات را ببیند و حرف‌های احمقانه را بزند، خیلی بی انصافی است و این نیست، جز این که چنین افرادی سرشان را مثل کبک در برف کرده اند تا جایی را نبینند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟