ترامپ: ارتش را در مینیاپولیس مستقر می‌کنیم

به گزارش رکنا، به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به تشدید تنش‌ها در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا، احتمال استقرار ارتش در این شهر را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران، از معترضان به قتل جورج فلوید به عنوان مردم افراط گرای چپگرا یاد کرد که به ادامه اعتراضات در این شهر کمک می‌کنند. ترامپ افزود: اگر مایل باشند در آنجا ارتش مستقر می‌کنیم.

رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه نیز در سلسله توییت‌هایی به تمجید از عملکرد سرویس مخفی در مواجهه با اعتراضات مردمی پرداخت و نوشت: کار دیشب سرویس مخفی آمریکا در کاخ سفید عالی بود. آن‌ها نه فقط کاملا حرفه‌ای بلکه بسیار خونسرد بودند. من داخل بودم و همه اقدامات را می‌دیدم و نمی‌توانستم از این بیشتر احساس امنیت کنم.

وی در ادامه نوشت: آن‌ها اجازه دادند معترضان جیغ بکشند و هر چقدر می‌خواستند یاوه‌گویی کنند، اما هر وقت کسی پا را فراتر گذاشت با وحشی‌ترین سگ‌ها و تهدیدآمیزترین سلاح‌هایی که من تاکنون دیده‌ام با او برخورد شد. آن موقع عده‌ای به شدت واقعا بد صدمه دیدند. بسیاری از نیرو‌های سرویس سری منتظر اقدام بودند.

قتل بی‌رحمانه یک مرد سیاه‌پوست از سوی پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس موجی از خشم و انزجار را در این کشور به راه انداخته که به رغم گذشت چند روز از آن فروکش نکرده و در حال گسترش به سراسر آمریکاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: 572518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟