اطلاعیه سفارت ایران در ایتالیا :  برقراری ۲ پرواز از میلان به تهران چهارشنبه و شنبه

به گزارش رکنا، سفارت ایران در ایتالیا از برقراری ۲ پرواز از میلان به تهران در روزهای چهارشنبه و شنبه دهم و سیزدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان متقاضی پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از میلان به تهران می‌رساند، به دنبال هماهنگی‌های انجام پذیرفته و اخذ مجوزهای مورد نظر نهایتا پرواز مذکور برای روزهای چهارشنبه ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) و شنبه دوم می ۲۰۲۰ (۱۳ اردیبهشت) در نظر گرفته شده است.

این اطلاعیه می افزاید: هموطنان متقاضی خصوصا دانشجویانی که پیش از این درخواست خود را برای عزیمت به سرکنسولگری ایران در میلان اعلام کرده‌اند، می‌توانند اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی تهیه بلیط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از طریق دفاتر ایران ایر کسب کنند.

به گزارش فارس، سفارت ایران در ایتالیا سوم اردیبهشت ماه در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه برنامه پروازهای فوق العاده از میلان در دستورکار است، اعلام کرد که به محض موافقت وزارت بهداشت، زمان پرواز با همکاری ایران ایر تعیین و اقدامات لازم انجام می‌شود.

پیش از این و در پی شیوع کرونا و در طی ۲ پرواز از رم به تهران تعدادی از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در ایتالیا به کشور بازگشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟