آغاز به کار برخی مشاغل به معنای عادی شدن روال کشور نیست

به گزارش رکنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ما ایران هم‌زمان با کرونا با بدترین تحریم ها نیز مواجه است، خاطر نشان کرد: دیپلمات‌ها، دولتمردان و رسانه‌های کشور باید این صدای بلند را به گوش جهان برسانند که امروز تحریم آمریکا علیه ایران با ویروس کرونا همنوایی می کند؛ یعنی امروز در حقیقت ایران با دو ویروس مواجه است؛ یکی کرونا و دیگری ویروس آمریکا و تحریم‌هایی که دولت امریکا را بر ما تحمیل کرده است.

وی بابیان اینکه «امروز بیش از هر زمانی در داخل کشور نیاز به هم بستگی و و وحدت داریم»، اظهار کرد: انصافاً مردم در دو ماه گذشته همراهی کرده‌اند و ما برای ریشه کنی ویروس کرونا و قطع زنجیره آن بیش از از هر زمان دیگری به همراهی مردم و همکاری آنها نیازمند هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: خواهش می کنم برای آن که بیش از این اقتصاد کشور لطمه‌ای وارد نشود و کارگران و کسانی که به صورت روزمزد حقوق خود را دریافت می کنند، بیش از این تحت فشار قرار نگیرند، همگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

واعظی تاکید کرد: آغاز به کار برخی مشاغل کم خطر یا دارای خطر متوسط به معنای آن نیست که روال کشور عادی شده و مردم فکر کنند که می‌توانند توصیه های بهداشتی را رعایت نکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟