واکنش رئیس ستاد ارتش به خبرسازی‌ها پیرامون زمان شیوع کرونا در ایران

به گزارش رکنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، ضمن رد برخی نقل قول‌ها از وی مبنی براینکه ارتش، ۲۹دی ماه سال گذشته از شیوع کرونا در ایران مطلع شده، تصریح کرد: منظور از تاریخ مذکور، شیوع ویروس کرونا در خارج از کشور بوده که متاسفانه برخی رسانه های معاند با تغییر و جابجایی و حذف برخی کلمات، سوءاستفاده کردند و برخی رسانه ها نیز به تبع رسانه های مذکور خبر را توسعه دادند و ناخواسته اخبار آنها را منتشر کردند.

وی افزود: در حالی که بنده به صورت روشن عرض کردم که ارتش با رصد لحظه ای از وضعیت بهداشت جهانی و اطمینان از شیوع کرونا در چین، اقدامات خود را در داخل کشور و به ویژه پادگان‌ها برای پیشگیری آغاز کرد و این با آنچه از قول من منتشر شده کاملا متفاوت است.

امیر دریادار سیاری خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و همواره همه تهدیدات و تحولات را رصد می کند که این نشانه هوشمندی سامانه های اطلاعاتی ارتش از جمله سامانه بهداشت و درمان ارتش در رصد و پیش بینی های لازم است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه «بنده و ارتش مسئول اعلام شیوع بیماری در کشور نیستیم»، افزود: کاری که ما کردیم یک پیش‌بینی و پیشگیری عقلانی بود تا با این ویروس مهاجم قبل از ورود به کشور آمادگی های لازم را در ارتش ایجاد کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟