پزشک کاخ سفید: ترامپ نیازی به آزمایش کرونا ندارد

پس از اینکه معلوم شد دو نفر از افرادی که اخیرا با دونالد ترامپ دیدار کرده اند به ویروس کرونا مبتلا بودند وضعیت سلامتی رئیس جمهور آمریکا مورد توجه رسانه ها و ناظران قرار گرفته است.

«سیان کونلی» پزشک مخصوص رئیس جمهور آمریکا اواخر روز جمعه نامه ای منتشر کرد تا درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ توضیح دهد. وی در این نامه گفته است که تماس رئیس جمهور با فرد اول بسیار محدود (دست دادن و عکس گرفتن) بود هر چند تماس با فرد دوم نزدیک بوده و زمان زیادی برده است.

پزشک کاخ سفید در ادامه نامه خود آورده است: «این تعاملات برای انتقال ویروس، کم خطر شناخته می شود در نتیجه هم اکنون دلیلی برای قرنطینه خانگی وجود ندارد.»

سیان کونلی با اشاره به اینکه هیچ نشانه ای از ابتلا در رئیس جمهور دیده نمی شود گفته است که «در حال حاضر دلیلی برای آزمایش کرونایی وجود ندارد.»

دونالد ترامپ اخیرا با هیات دیپلماتیک از برزیل به ریاست ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور دیدار کرده است. بعضی از اعضای این هیات از جمله معاون مطبوعاتی رئیس جمهور برزیل و کاردار سفارت این کشور در واشنگتن به کرونا مبتلا شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟