حضور چهره های سیاسی پای صندوقهای رأی + تصاویر و فیلم

به گزارش رکنا، جمعی از اعضای شورای نگهبان دقایقی پیش رأی خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداختند.

بر این اساس، سیامک ره پیک، هادی طحان نظیف و محمدحسن صادقی مقدم از اعضای حقوقدان شورای نگهبان رای خود را در این صندوق انداختند.

محمدباقر قالیباف

قالیباف رأی خود را کجا به صندوق انداخت؟

فارس نوشت: محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران در مسجد خاتم شهرک «واوان» اسلامشهر رأی خود را به صندوق انداخت.

محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران ساعتی دیگر در «واوان» اسلامشهر رأی خود را به صندوق اندازد.

قالیباف با حضور در مسجد خاتم واوان حدود نیم ساعت در صف شعبه اخذ رأی حضور داشت. سلفی‌گرفتن رأی‌اولی‌ها و جوانان با کاندیدای مجلس شورای اسلامی از نکات جالب حضور قالیباف در شهرک واوان بود.

«واوان» یکی از شهرهای محروم حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر است.

قالیباف روز چهارشنبه در اسلامشهر قول داد در صورت انتخاب توسط مردم، در همه حوزه انتخابیه حضور چرخشی، رسیدگی و پیگیری مشکلات را در برنامه داشته باشد.

حضور معصومه ابتکار در حسینیه جماران

«معصومه ابتکار»، معاون رییس‌جمهور در امور زنان، دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای خبرگان به صندوق انداخت.

گفتنی است، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

ابراهیم رئیسی

رئیسی رای خود را به صندوق انداخت

رئیس قوه قضائیه با حضور در یکی از مساجد قدیمی پایتخت، رای خود را به صندوق انداخت.

انتخابات

سردار «حاجی‌زاده» و سردار «تنگسیری» رای خود را به صندوق انداختند/کسی را به مجلس بفرستیم که از جنس مردم باشد

فارس نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در انتخابات مجلس و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان شرکت کردند.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شعب اخذ رای مسجد ابوذر و مسجد نارمک آرای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداختند.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری با شرکت در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان گفت: انتخابات یک فرضیه و بر ما واجب است؛ همان طور که حضرت آقا فرمودند در ساعات اولیه روز انتخابات حاضر می‌شویم تا رای دهیم چون شهدای ما الان منتظرند که ما چگونه عمل می‌کنیم.

بنابر گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر من و غیر از من واجب است که در انتخابات حضور پیدا کنیم، انتخابات یکی از مولفه های اقتدار کشور است، اگر می‌خواهیم یک کشور سربلند و با افتخار داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت که انتخاب درست اهمیت بسزایی دارد؛ لذا کسی را به مجلس بفرستیم که دلسوز مردم، از مردم و جنس مردم باشد.

سیدحسن خمینی

سیدحسن خمینی در انتخابات شرکت کرد

تولیت آستان حرم امام خمینی (ره) با حضور درحسینیه جماران در انتخابات شرکت کرد.

وی با حضور در حسینیه جماران رای آرای خود در یازدهمین دوره مجلس و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

جهانگیری

معاون اول رئیس جمهوری رای خود را به صندوق انداخت

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

انتخابات

وزیر آموزش و پرورش رای خود را به صندوق انداخت

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر آموزش و پرورش سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد.

آیت‌الله آملی لاریجانی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

 

آیت‌الله جنتی رای خود را به صندوق ستاد مرکزی نظارت انداخت

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان دقایقی پیش رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

سخنگوی شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداخت

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

انتخابات

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با حضور در مسجد بناهای مشهد رأی خود را به صندوق انداخت.

انتخابات

آذری‌جهرمی به همراه همسرش در یکی از مدارس شهر تهران رای خود را به صندوق انداخت.

انتخابات

پیروز حناچی، شهردار تهران به همراه پدر خانم و مادرش در انتخابات شرکت کرد.

انتخابات

انتخابات

عکسی از پسر سیدحسن خمینی در پای صندوق رأی /دختر امام راحل هم رأی داد /یاسر خمینی هم آمد

سیدیاسر خمینی و سید احمد خمینی،برادر و پسر سید حسن خمینی صبح امروز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات شرکت کرد.

به برکت خون سردار سلیمانی انتخابات پرشورتر می‌شود

همچنین صدیقه مصطفوی، دختر امام راحل صبح امروز (جمعه) نیز با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

بنابر گزارش فارس، ‌صدیقه مصطفوی گفت: انشالله با حضور مردم به برکت خون سردارسلیمانی انتخابات پرشور می‌شود، حتی از روز تشییع سردار شهیدمان نیز پرشورتر. انتخابات مجلس بسیار مهم است و بنده هم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اسم هر ۳۰ نفر را نوشتم.

سردار قاآنی

فرمانده نیروی قدس رای خود را به صندوق انداخت

 

به گزارش رکنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در یکی از شعب اخذ رای در تهران، آرای خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره مجلس خبرگان را به صندوق انداخت.

سردار قاآنی اخیرا در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا در بغداد، با حکم رهبر معظم انقلاب به فرماندهی نیروی قدس منصوب شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟