احتمال لیست دادن اصلاح‌طلبان بالا رفت / گلایه از جماعت خارج‌نشین خواستار تحریم انتخابات

به گزارش رکنا، مهر نوشت: دبیر کل حزب اسلامی کار با بیان اینکه برخی احزاب اصلاح‌طلب کاندیداهایی در تهران و شهرستان‌ها دارند، گفت: در روزهای آینده درباره اینکه فهرست ائتلاف چگونه بسته شود مذاکراتی خواهیم داشت.

حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی درباره سازوکار حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، گفت: هنوز جلسه‌ای که نتیجه مشخصی داشته باشد میان احزاب اصلاح‌طلب برگزار نشده اما قرار است در روزهای آینده گفتگوهایی صورت گیرد و بر اساس آن ائتلاف تشکیل شود.

وی افزود: در روزهای آینده و پس از گفتگوهای نهایی تصمیمات لازم اتخاذ شده و اقدامات نهایی صورت خواهد گرفت.

کمالی درباره مخالفت شورای عالی سیاستگذاری و برخی احزاب اصلاح‌طلب با تشکیل ائتلاف و اصرار بر عدم حضور در انتخابات گفت: طبیعتاً بخشی از احزاب که تقاضا دارند فهرستی از سوی اصلاح‌طلبان ارائه نشود کسانی هستند که کاندیدا ندارند. برخی از این‌ها هم رسماً اعلام کرده‌اند چون کاندیداهای ما تایید صلاحیت نشدند لیست نمی‌دهیم.

وی همچنین گفت: با این حال احزابی هستند که کاندیداهایی هم در تهران و هم در شهرستان‌ها دارند، بنابراین در روزهای آینده و در جلسات میان احزاب اصلاح‌طلب درباره اینکه فهرست ائتلاف چگونه و شامل چه کسانی باشد بحث خواهد شد و ساز و کار مشارکت در انتخابات تعیین خواهد شد.

رحیمی: منحط‌ترین رویکرد، تحریم انتخابات است

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: منحط ترین رویکرد تحریم انتخابات است که نشان از بی اطلاعی از واقعیت جامعه دارد.

عضو فراکسیون امید در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: جماعت خارج از ایران در توهم اثرگذاریشان خواستار تحریم انتخابات شده‌اند.

وی تاکید کرد: منحط ترین رویکرد تحریم انتخابات است که نشان از بی‌اطلاعی از واقعیت جامعه دارد. اگرچه گلایه‌ها و نقدهای جدی در فرآیند انتخابات وجود دارد، اما مشارکت در انتخابات همچنان بهترین مسیر اصلاحی برای بهبود شرایط است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟