صفار هرندی: هزینه چند میلیاردی برای رسیدن به کرسی مجلس، زدن جیب ملت است

به گزارش رکنا، محمدحسین صفارهرندی در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد ابوذر ساوه اظهار کرد: باید در انتخابات افرادی را برگزینیم که بتوانند به خوبی نماینده جریان انقلاب اسلامی باشند همانگونه که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی نهضت انقلابی را در جهان نمایندگی کرد.

وی افزود: آنهایی که از انقلاب بریدند باید به این نکته فکر کنند که چه شد به این ورطه افتادند و انقلاب را ناتوان و ناکارآمد تلقی کردند و نباید فریب دلخوری برخی جوانان که از مشکلات اقتصادی گلایه دارند را بخورند، زیرا همین افراد در تشییع پیکر شهدای انقلاب حضوری پرشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید ابزار دست آمریکا و آدم کثیفی مانند ترامپ شویم، افزود: امروز گفتمان مسئولان آمریکا دقیقا منطبق با سخنان برخی روشنفکر مآبان داخلی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: برخی افراد از عادی شدن روابط با آمریکا دم می زنند در حالی که این اقدام ما را در برابر آمریکا به کشوری شبیه عربستان سعودی تبدیل می‌کند. آمریکا به بهانه تامین امنیت میلیاردها دلار سلاح به آنها می فروشد در حالیکه آنها اذعان می کنند توان مقابله با ایران را حتی برای دو هفته هم ندارند.

وی افزود: رشد و توسعه کشور با نگاه به ظرفیت های داخلی و سپردن امور به آدم‌های کاردان و دارای اهلیت میسر است و در این راه باید منویات رهبر معظم انقلاب بخصوص برنامه های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم را جدی بگیریم.

وی بیان کرد: سال گذشته بواسطه ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان ۶۰ هزار میلیارد تومان خروجی ایجاد شد که این رقم در نیمه نخست امسال به ۱۰۰ هزار میلیارد افزایش یافته است، ضمن اینکه پیش بینی می شود سال آینده به دو برابر افزایش یابد که نمونه ای از سپردن کار به افراد کاردان است.

صفار هرندی افزود: عملکرد بانک مرکزی در دوره رئیس کنونی مثبت بود و توانست نرخ دلار را در حدی با نوسان کم نگه دارد و با وجود تحریم های شدید آمریکا شوک چندانی وارد نشد.

وی در ادامه تاکید کرد: رفتار افرادی که برای رسیدن به کرسی مجلس حاضرند چندین میلیارد تومان هزینه کنند حتما مشکوک است و می خواهند جیب ملت که همان خزانه ملی است را بزنند.

وی بیان کرد: نماینده ای را باید انتخاب کرد که برآیند همه فضائل ملت باشد. با نمایش اشرافیت و خرج کردن های آنچنانی به مجلس راه یافتن، از اصول اسلام و انقلاب به دور است.

صفار هرندی با تاکید بر اینکه سرنوشت آینده کشور و تمدن نوین که سردمدار آن ایران اسلامی است در گرو انتخابات مجلس است، گفت: انتخاب درست و هوشمندانه به نوعی قدردانی از انقلاب اسلامی است. به لطف الهی و تلاش همه جانبه در سال رونق تولید موفق شدیم در تولید بسیاری از کالاهایی که از خارج وارد می کردیم، به خودکفایی رسیدیم.

صفار هرندی همچنین گفت: بحرین استان چهاردهم ما بود ولی با یک تشر انگلیسی‌ها و ناتوانی شاه از ایران جدا شد، اما امروز تفنگداران آمریکایی و انگلیسی وقتی وارد خاک ایران می‌شوند توسط نیروهای ما توقیف می‌شوند و این پاسخی به افرادی است که حسرت دوران شاه را می‌خورند و وانمود می‌کنند که آن زمان قدرتمندتر بودیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟