بازداشت یک داعشی در لبنان

به گزارش رکنا، در بیانیه این مدیریت که امروز (پنجشنبه) منتشر شد آمده است:این شخص با نام خلاصه شده «الف. صاد» اعتراف کرده برای انفجار بمب‌ در برخی مراکز متعلق به احزاب لبنانی و حمله با پهپاد به یکی از سفارت خانه های غربی در بیروت نقشه‌کشیده است.

در این بیانیه اضافه شده است: فرد بازداشتی تحویل دادگاه نظامی بیروت به ریاست قاضی «منا حنقیر» شده است.

هم چنین ۲ روسی که یک شهروند لبنانی را ربودند دستگیر شدند.

مدیریت نیروهای امنیت داخلی لبنان گزارش کرد ۲ تبعه روس هفته گذشته یک شهروند لبنانی را در شهرک دیرقوبل در منطقه عالیه در شرق بیروت جلو منزلش ربودند.

در بیانیه این مدیریت آمده است: گروگان گیران با شوک الکتریکی شهروند لبنانی را بی هوش کرده، او را درون خودرو هیوندا قرار داده و به یک واحد مسکونی در مجتمع سوق العرب در غرب بیروت منتقل و زندانی کردند.

در این بیانیه اضافه شده است: نیروهای امنیتی، عملیات جست وجو برای یافتن آدم ربایان روس آغاز و پس از شناسایی آنان در مجتمع یاد شده این دو را امروز بازداشت و گروگان را آزاد کردند.

در بیانیه خاطرنشان شده که آدم ربایان تحویل دادگستری شده و هدف از اقدام جنایی را اخاذی مالی عنوان کردند اما تحقیقات برای بررسی انگیزه ی واقعی این آدم ربایی آغاز شده است.

ظرف ۶ ماه گذشته که بحران اقتصادی و سیاسی در لبنان تشدید و دولت مرکزی تضعیف شده است موارد دزدی و آدم ربایی در مناطق و شهرهای این کشور نیز افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟