«شهید سلیمانی» بسیار باابهت‌تر از «سردار سلیمانی» است

به گزارش رکنا، حسن سلطانی مجری و کارشناس باسابقه تلویزیون در حاشیه حضور در آیین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شکوه و عظمت تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی عزیز و همرزمان شهیدش به‌خصوص ابومهدی مهندس، نشان داد همه آن‌ها که با اخلاص مجاهدت می‌کنند، با اخلاص رزم می‌کنند و در راه خدا از هیچ تلاشی فروگذاری ندارند و آن‌ها که خلوت‌های بسیار نورانی‌ای با خدا دارند، خدا آن‌ها را فراموش نمی‌کند.

وی ادامه داد: امروز خلوص این افراد در رزم‌های شبانه و روزانه‌شان را که برای هیچ کس نگفته بودند، امروز در نجف و کربلا و کاظمین و بدرقه میلیونی در خوزستان و یا در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) متبلور شده است. این‌ها نشان می‌دهد حاج قاسم سلیمانی دارای صفای باطن و تزکیه روح بود و سلیم النفس بود.

سلطانی با اشاره به ویژگی‌های دیگر سردار سلیمانی تصریح کرد: او به لحاظ سلوک جمعی نیز برای بچه‌های شهدا پدر بود، برای فرمانده کل قوا سرباز بود و برای محرومان و ضعفا و آن‌ها که تحت سلطه تجاوز داعشی‌ها و تکفیری‌ها بودند عصا و تیکه گاه بود به همین دلیل امروز نه فقط مردم ایران و مسلمانان، بلکه همه کسانیکه برای آزادی، حریت، رشادت و شرافت ارزش قائل هستند، دلشان برای قاسم سلیمانی می‌سوزد و نام او را با احترام می‌برند، یکی از امریکایی‌ها گفته بود اگرچه او دشمن ماست، اما دشمنی دوست‌داشتنی و شیرین است.

وی در پایان گفت: قاسم سلیمانی طوری بندگی کرد که خدا مهرش را در دل مومنان و بغضش را در دل دشمنان گذاشت. اینگونه است که حاج قاسم سلیمانی جاودان است و به همین دلیل است که امروز شاهدیم «شهید سلیمانی» بسیار باابهت‌تر از «سردار سلیمانی» است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟