با پول رأی بخرید، دست‌تان را رو خواهیم کرد!

به گزارش رکنا، سردار "غلامعلی ابوحمزه" صبح امروز هشتم دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با محوریت فتنه ۸۸ و ۹ دی‌ماه روز بصیرت گفت: باید اصول، مبنای و ریشه‌های ۹ دی‌ماه و فتنه سال ۸۸ مورد بررسی قرار گیرد زیرا این‌گونه می‌توانیم تحلیل دقیق و صحیحی از شرایط اطرافمان کسب کنیم در غیر این‌صورت در نیمه راه خواهیم ماند یا برداشت‌ها سطحی از شرایط اطرافمانخواهیم داشت بنابراین باید همواره به ریشه‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید همیشه به ریشه‌ها بپردازند تا بتوانند به واقعیت‌ها دست پیدا کنند نه آن طوری که دیگران ترسیم می‌کنند؛ عمل نمایند.

جریان فکری دولت سازندگی، در تضاد با افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود

این مقام مسئول با طرح این سوال که چرا فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ در کشور شکل گرفته است؟ و دلایل شکل‌گیری این فتنه‌ها چیست؟ و چرا پس از فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ شاهد بصیرت و حضور در صحنه با اقتدار مردم در ۹ دیماه سال ۸۸ بودیم؟ اظهار کرد: در دولت سازندگی یک جریان فکری شکل پیدا کرد به طوری که افکار و اندیشه‌ای که در این جریان شکل داشت با افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تضاد بود که نمونه‌های آن هم در استان کرمان شاهدیم.

براساس گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که اندیشه این افراد تکنوکرات است، تصریح کرد: هیچ اعتقادی به بحث ولایت فقیه در این افراد نیست و این آقایی که در استان و کشور حرف می‌زند و رسما می‌گوید من لیبرال هستم، آیا نمی داند لیبرال سرمایه چیست؟ لیبرال یعنی کاملا در برابر اسلام ولایی هستند و به اقتصاد اسلامی اعتقاد ندارند و به هیچ وجه لیبرال‌ها دین را جدا از سیاست می‌دانند. این لیبرال‌ها را که من به آنها دگراندیش‌ها می گویم، افرادی مسلمان هستند.

وی با بیان این مطلب که این افراد به اقتصاد آزاد اعتقاد دارند، تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری در اقتصاد مبنی بر پیشرفت و عدالت است. اینها معتقدند که با همه فرهنگ‌ها تعامل داشته باشیم و آنها قائل به تقابل فرهنگی نیستند حال این فرهنگ صحیح باشد یا غلط برای آنها تفاوتی ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این افراد اعتقاد دارند مشکلات کشور فقط با ارتباط با آمریکا و اروپا حل می‌شود یادآور شد: در دولت اصلاحات شرایط و وضعیتی به وجود آوردند که همه ارزش‌های اسلام و نظام مورد هجمه قرار گرفت.

سردار ابوحمزه با تاکید برآنکه این افراد در عرصه سیاسی به شدت وابسته به آمریکا هستند، اظهار کرد: آنها به دین حداقلی معتقد هستند و کاری به ولایت فقیه و نظام ندارند. خروجی چنین تفکر و اندیشه‌ای؛ قدرت، ثروت و لذت است همان چیزی که در لیبرال سرمایه‌داری حاکم است و همه باید بدانند که بخشی از حل نشدن مشکلات کشور بر گرفته از این نوع تفکر است.

همه جریاناتی که در مقابل نظام ایستاده‌اند می‌گویند ما اصلاح طلب هستیم

وی با اشاره به اینکه سوالات جدی از اصلاح طلب‌هاست، عنوان کرد: تعریف اصلاح طلب چیست؟ اصلاحات یعنی چه؟ اسلام را بر چه مبنایی می‌بینید؟ همه جریاناتی که در مقابل نظام ایستاده‌اند می‌گویند ما اصلاح طلب هستیم وقتی تعریفی از اصلاح طلب ارایه نشد، بنابراین زمینه برای هجمه به اسلام، قرآن و ارزش‌های نظام شکل گرفته و برخی‌ها به شدت به دنبال این هستند که این را از حافظه مردم پاک کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در این استان به دنبال آن نباشند که با پول رای بخرند، زیرا دست آنها را رو خواهیم کرد؛ حال وابسته به هر کجا باشند اما سپاه دست آنها را رو خواهد کرد.

برخی می‌خواهند افراد مرده متحرک را به مجلس بفرستند

وی بیان کرد: برخی به دنبال این هستند که مجلس را از مسیر قانونی خارج کنند. متاسفانه شاهد حضور افرادی هستیم که دست چپ و راست خود را نمی شناسند اما عده ای برای این چنین افراد با پول و وعده و وعید، به دنبال جمع آوری رای هستند تا پس از آنکه نماینده شدند؛ هر چه را آنها گفتند اطاعت کنند. این افراد مرده متحرک هستند و برخی‌ها در این استان به دنبال فرستادن چنین افراد بی‌خاصیت که هیچ عکس‌العملی به ارزش‌ها ندارند به مجلس هستند و مردم باید جلوی حضور این افراد در مجلس را بگیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟