هنوز از سرنوشت خلبان اطلاعی نیست + فیلم
حجم ویدیو: 11.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

به گزارش رکنا، به نقل از نورنیوز، با مشاهده قطعاتی از میگ ۲۹ که در ارتفاعات سبلان در استان اردبیل سقوط کرده است، امدادگران از صبح امروز جمعه جستجوی خود برای یافتن لاشه این هواپیما را ادامه دادند.

هنوز از سرنوشت خلبان این هواپیما خبری در دست نیست.

به نقل از میزان، خبر «سقوط یک فروند هواپیمای نظامی» در حالی قبل از ظهر روز چهارشنبه ۳ دی، روی خروجی برخی رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت که معاون امنیتی استاندار اردبیل ساعت ۱۲:۱۷ همان روز چهارشنبه، اعلام کرد اطلاعات دقیق از طریق مراجع ذیربط و رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی رسانی می‌شود.

پیرو همین موضوع، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت ساعت ۱۳:۴۲ روز چهارشنبه ۳ دی، با ارائه توضیحاتی اعلام کرد: یک فروند جنگنده میگ-۲۹ نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در حین اجرای مأموریت دچار سانحه شد. این جنگنده ساعاتی پیش در حین پرواز عملیاتی در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد.

خلبان این جنگنده سرهنگ محمدرضا رحمانی از خلبانان مجرب نیروی هوایی بوده است. با وجود شرایط جوی نامساعد و برف‌گیر منطقه و صعب‌العبور بودن محل سانحه، تلاش برای مشخص شدن وضعیت خلبان جنگنده توسط تیم‌های جستجو و نجات هوایی و زمینی ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟