واکنش وزیر راه و شهرسازی به تداوم پرواز هواپیماهای ایرانی در شرایط تحریم

به گزارش رکنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به تداوم پرواز هواپیماهای ایرانی در شرایط تحریم، اظهار کرد: ایران شکایت خود را به ایکائو برده و اکنون در حال پیگیری آن است. رفتار آمریکا خلاف مقررات و کنوانسیون‌های بین المللی است، اما آمریکا با قلدری به فشار علیه صنعت هوایی ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره زمان افتتاح مترو شهر جدید هشتگرد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی مترو هشتگرد پایان یافته و در روزهای آینده با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا، اسلامی همچنین درباره روند اجرایی مرحله اول ثبت نام مسکن طرح ملی تصریح کرد: اکنون در مرحله پالایش اطلاعات ٢٤٠ هزار نفری هستیم که در سامانه ثبت نام کردند. بعد از پالایش اطلاعات یا زمین در اختیار متقاضیان می‌گذاریم یا ثبت نام کنندگان را به شرکت‌های انبوه ساز معرفی می‌کنیم. رقم اقساط بستگی به سه موضوع محل ساخت پروژه، مبلغ دریافتی تسهیلات و شهر مورد تقاضا دارد و باید نوع قرارداد متقاضی مشخص شود. رقم ماهیانه دو میلیون تومانی اقساط، گمانه زنی است و صحت ندارد. باید پای قرارداد و پس از تعیین میزان تسهیلات و دوره بازپرداخت تسهیلات، میزان اقساط مشخص می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟