‌نمی‌خواهم اطلاعاتی که در مورد روحانی دارم، به رسانه‌ها بکشم

به گزارش رکنا، حالا با توجه با نزدیک بودن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقبا بیش از گذشته به عملکرد دولت روحانی می‌پردازند. رقیبان دولت «حسن روحانی» اوج بی تدبیری و ناکارآمدی دولت او را مربوط به پیشامدهای ناشی از برجام و داستان های بعد از آن و همچنین مشخصا موضوع اخیر در گرانی بنزین و اعتراضات مردمی که پس از آن شکل گرفت می دانند.

در ادامه گزارش تابناک آمده است، حتی در این بین رقبای انتخاباتی روحانی در سال های 92 و 96 نیز به میدان آمده اند و با یادآور شدن مشکلات ناشی از اقدامات و عملکرد دولت رئیس جمهور و اطرافیانش را به پاسخگویی در برابر آنچه کرده اند فرا می خوانند. یکی از این رقیبان «محمدباقر قالیباف» است که پس از نام نویسی برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم که اسفندماه جاری برگزار می شود، اعلام کرده که «می خواهد به بی تدبیری پایان بدهد.»

قطعا عملکرد دولت «حسن روحانی» به ویژه پس از افزایش نرخ بنزین که سبب ایجاد نا آرامی‌های در سطح کشور شد، محل بحث و بررسی های سیاسیون دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب مشخصا در انتخابات مجلس خواهد بود. به نظر می رسد شرایط دقیقا مشابه آنچیزی است که در سال های پایانی دولت احمدی نژاد ایجاد شد. به گونه ای که هر کس انتقاد بیشتری از دولت و عملکردش داشته باشد، احتمالا ضریب موفقیتش بالاتر خواهد رفت.

انتقاد جدی همشهری حسن روحانی از دولت تدبیر و امید

در همین خصوص با «عباسعلی اختری» نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه پیشین سمنان که اتفاقا زادگاه او هم همچون «حسن روحانی» شهر سرخه است و سابقه نمایندگی مجلس نیز در کارنامه اش دارد و هم اکنون عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است. به گفت و گو نشستیم. فردی که انتقادات زیادی از دولت روحانی دارد و حتی می گوید نمی خواهد برخی اطلاعاتش در مورد رئیس جمهور را به رسانه ها بکشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی اختری» پیرامون آنچه از عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم به ریاست «حسن روحانی» برجای مانده است و اینکه آیا اقدامات دولت در نهایت منجر به بهبود وضعیت کشور و رضایت مردم شده است یا خیر؟ اظهار کرد: مردم از عملکرد قوه مجریه راضی نیستند، دولت برای حل گرانی‌های مردم گام‌های بزرگی برنداشت.

مردم آمار دولت را باور نمی‌کنند چون قیمت اجناس 4 برابر شده

وی افزود: درست است که دولت به استناد آمار و ارقام تورم را پایین اعلام می‌کند، اما مردم وقتی می‌خواهند جنسی را خریداری کنند، می‌بینند که قیمت‌ها با آمار تفاوت زیادی دارد، به عنوان مثال؛ ‌مردم پودری را که 1500 تومان بود، الان 8 هزار تومان و شیری که 2 هزار تومان بود 7 هزار 500 تومان خریداری می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: مردم نمی‌توانند این را هضم کنند، چرا که وقتی مردم این گرانی‌ها را می‌بینند، آمارهایی را که اعلام می‌شود قابل باور برای آنان نیست.

برخی می‌خواهند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند

اختری در واکنش به سخنان و ادعاهای برخی شخصیت‌های سیاسی مبنی بر سرد بودن فضای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: اکنون که نمی‌توان گفت جو انتخابات سرد است؛ چون در دوره‌های قبلی هم چند ماه مانده به انتخابات، عده‌ای این مطالب را القا می‌کردند. معتقدم ایادی و جریاناتی هستند که این را القا می‌کنند تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

وی با بیان اینکه معتقدم در آستانه انتخابات مجلس جو انتخابات سرد نیست، گفت: در دو قدمی انتخابات، جو انتخابات هم گرم خواهد شد که البته نوع کاندیداها، نظرات و جریاناتی که به میدان می‌آیند در این مسئله نقش بسیار مهمی دارد.

کسی نمی‌تواند فضا را دوقطبی کند

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پاسخ به این پرسش که با توجه به اظهارات آقای روحانی در دانشگاه تهران، برخی معتقدند که وی به دنبال دوقطبی کردن فضای انتخابات مجلس است، ادامه داد: من نمی‌خواهم شناختی و اطلاعاتی که در رابطه با آقای روحانی دارم را به رسانه‌ها بکشم، اما معتقدم که کسی نمی‌تواند فضا را دوقطبی کند، چرا که طرز تفکر دوقطبی کردن شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما، کشور ولایت و رهبری است. ایشان همیشه در آستانه انتخابات در جمع مردم سخنرانی می‌فرمایند و مسائل را روشن و با روشنگری مردم را از تردید نجات می‌دهند. حتما در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزار خواهد شد هم شاهد این موضوع خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟