خصومت استکبار با جهان اسلام را صهیونیست‌ها شعله‌ور می‌کنند

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاحیه مرحله دوم بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گلستان که در گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران یکی از ابعاد بزرگ قدرت خود را در مواجهه با حادثه سیل نشان داد. قدرتی فرهنگی می‌تواند ملت را در زمان بروز حادثه در کنار هم قرار دهد.

در ادامه گزارش ایسنا آمده است، وی افزود: دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان(ص)، پرچم لا اله الا الله را در دنیا برافراشت تا به‌منظور نجات بشریت تا عدالت، صلح و سعادت در دنیا حاکم شود. تا زمانی که مسلمانان در زیر این بیرق هستند، در مسیر تمدن سازی قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه مسلمانان توانستند بزرگ‌ترین تمدن تاریخ بشریت را تشکیل دهند، تصریح کرد: دشمنان چاره را بر این دیدند تا بین مسلمین جدایی بیندازند و استعمار سرآغاز تاریخ خود را در درون چنین تحولی جست‌وجو می‌کند. این رخدادها مسائل دردناکی است اما انقلاب اسلامی آمد تا بار دیگر بیرق اسلام را برافراشته و دوباره اسلام ناب را به مسیر اصلی خود برگرداند. آن چیزی که رهبر فرزانه انقلاب به آن تأکید دارند یعنی خلق تمدن نوین اسلامی بر اساس همین نگاه انقلاب اسلامی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه نظام سلطه تمام توانایی‌های خود را به میدان آورده است، گفت: امروز وحشیانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده‌اند اما منطق ملت ایران و بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است. از دشمن چیزی جز این انتظار نمی‌رود چون در هیچ‌یک از صفحات تاریخ ندیده‌ایم بیگانگان علیه ما اقدامی نکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین ماجرای سوخت، سازمان‌دهی‌ها از سوی دشمنان صورت گرفت اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود، فتنه دشمن را از بین برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج در راستای خدمت‌رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود و همانگونه که در سیل کنار مردم بودیم، اعلام می‌کنیم فرزندان بسیجی ملت ایران در این شبکه بزرگ مردمی با رویکرد محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، در خدمت مردم هستند. ۵۰۰ گردان امداد و نجات در سطح کشور سازمان‌دهی شدند تا علاوه بر گشایش تولید و اشتغال، در خدمت مردم باشیم.

وی تأکید کرد: باوجود انگیزه‌های الهی و اعتقادی و با نیروهای انقلابی تلاش می‌کنیم تروریسم اقتصادی دشمن که به‌منظور سنگ‌اندازی در تحقق تمدن سازی نوین اسلامی است را با شکست مواجه کنیم. ما نه به‌عنوان متصدی بلکه به‌عنوان یک تسهیل گر در خدمت مردم هستیم تا با اعتلای بسیج پیش برویم.

بر اساس اعلام بسیج گلستان، سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ در سطح کشور پروژه‌های انبوهی را به بهره‌برداری رساندیم که با کمک و حضور خود مردم به سرمنزل رسیده است. ان شاء الله ما به‌زودی شاهد اقتصادی رونق یافته و بدون اتکا به نفت خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟