اصلا‌ح‌طلبان عامل مشکلات مردمند/ اما امروز از جایگاه مدعی سخن می‌گویند!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس، گفت:‌ اصلاح‌طلبان مجلس یک رویه فرار به جلو را برای خود پیشه کرده‌اند و واقعیت را به گونه‌ای وانمود می‌کنند که متأسفانه عامه‌پسند است و اگر در مورد اظهاراتشان روشنگری نشود، گفتمانشان بسیار خطرناک است.

وی افزود: در طول چهار دهه انقلاب در یک دهه که ما درگیر جنگ بودیم، اما در سه دهه دیگر دولت‌ها و مجالس مختلفی بر سر کار آمدند که از این میان سهم اصلاح‌طلبان از مجالس و دولتها دو برابر اصولگرایان بوده و لذا آنها هستند که باید جوابگوی مشکلات فعلی کشور باشند چرا که در اکثر مواقع مجلس و دولت در دست آنها بوده است.

نماینده مردم ماهشهر اظهار داشت:‌ این اصلاح‌طلبان به جای قبول مسئولیت درصدد هستند تا مشکلات را به نهادها و ارگانهای حاکمیتی ربط دهند که اگر آنها نبودند ما امروز امنیت هم نداشتیم.

گلمرادی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان در حالی حرف و درددل‌ مردم را تکرار می‌کنند که خود عامل مشکلات به وجود آمده برای مردم هستند، اما با تکرار صحبت‌های مردم سعی دارند اینگونه جلوه دهند که حامی حقوق مردم هستند و مردم هم این تصور برایشان پیش بیاید که خب اینها حرف ما را می‌زنند پس مقصر نیستند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان مجلس در حالی دم از مشکلات مردم و حمایت از حقوق مردم در تریبون خانه ملت می‌زنند که عامل همین مشکلات در دوره‌های مختلف خود آنها بوده‌اند و امروز به جای پاسخگویی، در جایگاه مدعی حاضر شده و این حرفها را می‌زنند.

وی اظهار داشت: این بخش از نمایندگان مجلس سعی دارند تا با این استراتژی، بر عملکرد ضعیف دیرینه و پرسابقه خود سرپوش بزنند.

گلمرادی خاطرنشان کرد: خانم سلحشوری عنوان کرده که افراطی‌گری نهادهای نظامی و انتظامی باعث شده که ما امروز پیشرفت نکنیم و این در حالی است که مؤلفه امنیت جایگاهش از دیگر مؤلفه‌ها پایین‌تر نیست و امنیت در رأس مؤلفه‌هایی همچون اقتصاد، بهداشت، آموزش و ... است و مردم امنیت را در رأس همه مؤلفه‌ها می‌بینند.

وی افزود: این همکار ما که چنین نقدی را به نهادهای امنیتی و نظامی وارد می‌کند و امثال این افراد بگویند که چه تضمینی وجود دارد که اگر مؤلفه امنیت در اختیار دولت باشد، دولت مثل اقتصاد و معیشت آن را نابود نکند. همین یک داشته کشور (امنیت) که باعث اقتدار کشور و آرامش خاطر مردم هست را هم این آقایان و خانم‌ها می‌خواهند زیر سؤال ببرند؟ و نمی‌توانند همین یک کار مثبت را ببینند؟‌ و تحمل دیدن این یک نقطه قوت را ندارند؟

نماینده ماهشهر در پایان گفت: هیأت رئیسه مجلس باید مدیریت کند، تریبون مجلس تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی است، باید به اقتدار نظام، منافع ملی کمک کند که در درون آن توجه به مشکلات مردم نیز نهفته است. اما اینکه در آن جایگاه برای تضعیف نظام صحبت‌هایی ارائه شود، که با این صحبت‌ها نظام را تضعیف کنند، امر پسندیده‌ای نیست و باید به این مسئله توجه داشته باشد و آن را کنترل کند تا این اظهارات مطرح شود. تریبون مجلس تریبون استکبار و صهیونیسم نیست که در راستای تقویت آنها و تضعیف نظام صحبت‌هایی مطرح شود.

 پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران اخیراً در مجلس عنوان کرده که افراطی‌گری نهادهای نظامی و انتظامی باعث مشکلات به وجود آمده در کشور است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟