بهزاد نبوی: ناطق‌نوری نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

به گزارش رکنا، به نقل از نامه نیوز، فصل نام نویسی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. بسیاری از نیروهای اصولگرای تحول خواه و نزدیک به جبهه پایداری در چندروز اخیر به ستاد انتخابات کشور رفتند و ثبت نام کردند اما از طیف سنتی این جریان هنوز خبری نیست.

بعد از پیگیری های چندماهه، با بهزاد نبوی درباره موضوعات مختلف از جمله معادلات انتخابات مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشستیم. بخش اول گفتگو هفته آینده منتشر خواهد شد. فی الحال متناسب با موضوع ثبت نام کاندیداها گزیده‌ای از دیدگاه‌های این فعال سیاسی اصلاح طلب را در ادامه بخوانید.

بهزاد نبوی درباره احتمال حضور علی اکبر ناطق نوری برای نامزدی انتخابات مجلس آینده گفت: نمی دانم، ولی بعید می دانم حاضر باشند.

وی درباره پابرجا مانده ائتلاف اصلاحات و روحانی گفت: امروز هرچه جبهه اعتدالیون را گسترده‌تر کنیم، به سود اصلاح‌طلبان است. اصلاح طلبان از هم‌جهتی آقایان ناطق، علی مطهری و ... در خیلی از زمینه‌ها سود می‌برند، نه این‌که زیان کنند.

این فعال اصلاح طلب یادآور شد: مواضع آقای روحانی در خیلی از زمینه ها به اصلاح طلبان نزدیک است و باید از این نزدیکی استقبال کرد و نگریخت. باید پذیرفت که این طیف هم نگران اوضاع کشور و ملت و منافع ملی هستند و این نگرانی در انحصار اصلاح طلبان نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟